To nás mrzí! Ale zkusme společně najít ještě řešení, které vám bude lépe vyhovovat.
Smlouvu lze ukončit výlučně výpovědí s klasickou 30 denní výpovědní lhůtou. Pokud trváte na ukončení smlouvy, zašlete nám prosím Vaši výpověď (s číslem smlouvy a podpisem zákazníka), ověřenou e-mailovou adresou na e-mail: [email protected] nebo klasickou poštou na adresu:
Telly s.r.o.
P. O. Box 34
639 34 Brno
Od smlouvy s Telly máte právo odstoupit do 14 dnů. Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy a vyplňte potřebné údaje.
Vyplněný formulář nám můžete poslat z ověřené e-mailové adresy na e-mail: [email protected] nebo klasickou poštou na adresu:
Telly s.r.o.
P. O. Box 34
639 34 Brno
Výpovědní lhůta trvá 30 dnů. Tuto dobu potřebujeme pro správnou administraci vašeho požadavku a ukončení služeb.
V případě úmrtí zákazníka nám prosím zašlete kopii úmrtního listu a smlouvu okamžitě ukončíme. Tento doklad můžete poslat e-mailem na adresu [email protected] nebo klasickou poštou na adresu:
Telly s.r.o.
P. O. Box 34
639 34 Brno
Pokud jste používali naše zařízení v pronájmu, zašlete nám ho prosím na centrální sklad zásilkovou službu – Česká pošta, PPL, DHL apod.(v nerozbitném obalu), a to na adresu:
Telly s.r.o.
Karásek 2269/1k
621 00 Brno
Oproti satelitní televizi nabízí internetová televize Telly mnoho výhod:
Pokud máte zájem o změnu odebíraných služeb, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533 nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected]. Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě.
Zkombinujte si televizní balíčky s širokou nabídkou zvýhodněných tarifů od Telly. Ušetříte tak tisíce korun ročně.
Jakmile si vyberete, kontaktujte nás na naši zákaznickou linku 533 427 533 nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected].
Snažíme se, abychom vaše odpovědi vyřešili vždy co nejdříve, nejlépe v rámci daného pracovního dne. Naši odpověď garantujeme max. do 2 pracovních dnů.
Přihlaste se do zákaznické zóny, zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ (pokud jich máte více) a klikněte na „Můj profil – osobní údaje“. Zde můžete své údaje změnit.
Přihlaste se do zákaznické zóny, zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ (pokud jich máte více) a klikněte na „Faktury a platby – Nastavení plateb“. Zde si už můžete vybrat, jakým způsobem budete hradit fakturaci.
Platby za objednané služby u Telly můžete hradit těmito způsoby:
Pro změnu údajů ve smlouvě se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533, nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected]. Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě. Některé osobní údaje můžete také měnit sami v zákaznické zóně.