Časté dotazy
Výhody internetové televize Telly
Oproti klasické televizi nabízí internetová televize Telly výhody, které když vyzkoušíte, nebudete už žádnou jinou televizní službu chtít.
- Kromě živé televize můžete sledovat komplet programy všech stanic až 7 dní zpětně,
- vysílání si můžete kdykoliv pozastavit a libovolně přetočit,
- nebo nahrát jediným kliknutím až několik desítek hodin pořadů na 30 dní, aniž byste měli připojené jakékoliv externí zařízení.
- Kromě toho se můžete na naši TV podívat kdekoliv v ČR,
- na vašem mobilu, tabletu nebo PC, Apple TV, Android TV/set-top boxu, nebo chytré TV Samsung a LG TV.
Nemusíte připlácet nic, všechny tyto výhody máte v ceně zvoleného programového balíčku Telly.
- Satelitní TV
Po úspěšné objednávce vybraného balíčku se vám ozve náš technik, který si s vámi domluví termín instalace satelitu.
- Internetová TV
Kurýr vám přiveze váš nový set-top box s návodem pro instalaci. Připojení set-top boxu není složité, ale kdybyste se přeci jenom potřebovali poradit, jsme vám k dispozici na telefonu 533 427 533. Pokud zvolíte variantu sledování Telly bez set-top boxu, pouze skrz Telly aplikace, můžete se na televizi dívat již po několika minutách od objednávky. Objednat můžete snadno v zákaznické zóně.
Ano, je to možné, internetovou televizi Telly můžete využívat dohromady až na 6 zařízeních (2 v ceně). Z toho až 2 set-top boxy (STB) na 1 smlouvu. Bez ohledu na to, jestli máte 2x SAT STB, 2x NET STB nebo 1x SAT STB a 1x NET STB. Zbývající dvě zařízení mohou být Telly aplikace. Souběžné sledování je omezeno na 2 zařízení. Pro rozšíření si můžete objednat balíčky Telly aplikace 4 a Telly aplikace 6 pro 4 resp. 6 souběžných sledování.
Ke sledování TV přes internet potřebujete set-top box Arris (NET STB), pro sledování satelitní TV potřebujete set-top box HD Kaon (SAT STB) nebo CA Modul. Souběžné využívání obou služeb na jednom set-top boxu není možné.
Technické dotazy k internetové Telly
Potřebujete dostatečně rychlé a stabilní internetové připojení o rychlosti minimálně 3 Mbps. Pro sledování na TV budete potřebovat set-top box od nás, ten je možno pronajmout, nebo si ho od nás odkoupit. Možností je také instalace aplikace na chytrých TV značky Samsung, LG nebo s OS Android. Dále můžete Telly využívat přes Telly aplikace, přehled všech podporovaných zařízení naleznete na telly.cz/zarizeni.
Rozlišení obrazu se mění podle rychlosti vašeho internetového připojení. Pokud rychlost klesne pod určitou hranici, zmenší se i rozlišení obrazu a naopak. Důvodem je zachování kvality a dynamiky přehrávání obsahu. Pro SD kanály jsou dostupná rozlišení 360p a 540p, pro HD kanály navíc 720p a 1080p.
Telly vám na ní pojede s naším set-top boxem Arris, nebo s aplikací Telly pro chytré televize Samsung a televize s operačním systémem Android. Maximální rozlišení Telly je Full HD – 1080p.
Telly využívá 2 typy video kódování obrazu, kodeky: H.265 a H.264.
Minimální nutná stabilní rychlost vašeho internetového připojení pro sledování TV v HD rozlišení je 3 Mbps při kodeku H.265 a 6 Mbps u kodeku H.264.
Kódování H.265 aktuálně využívá Telly u set-top boxu Arris VIP 4205.
Nabídku stabilního internetového připojení od Telly si můžete prohlédnout zde: https://telly.cz/internet/.
Navštivte stránky zrychlujemecesko.cz, nebo zavolejte přímo na zákaznickou linku 533 427 533 nebo nám napište přes messenger.
Všichni zákazníci Telly, kteří jsou uživateli televize přes internet, mohou od neděle 1. dubna 2018 sledovat vysílání Telly nejen na území České republiky, ale zároveň ve všech státech Evropské unie.
Volba jazykové stopy závisí na formátu, ve kterém nám je pořad distribuován. Některé pořady jsou vysílány zároveň v několika jazykových verzích. Ty je možné vybírat v menu set-top boxu. Na mobilních zařízeních, TV aplikacích a ve webovém prohlížeči zatím není volba jazykových stop podporována. Tuto funkcionalitu připravujeme.
Nahrávání pořadů do PC není dovoleno z důvodu ochrany autorských a vysílacích práv k pořadům. Na STB a mobilních zařízeních je možné využít možnosti nahrát si až několik desítek hodin nahrávek, které se ukládají na našem serveru po dobu maximálně 30 dní. Dále díky funkci Zpětného zhlédnutí je možné nahrávat i pořady, které byly odvysílány uplynulých 7 dnech a tyto si uložit až na dalších 30 dní.
Pro sledování Telly na TV doporučujeme set-top box Arris, aplikaci Telly dostupnou na chytrých TV značky Samsung, LG nebo televizích s OS Android. Jedině tak budete mít službu s plným komfortem a v nejvyšším možném rozlišení. Přes internetový prohlížeč v TV nebude služba fungovat.
Telly aplikace
Ano, je to možné. Službu můžete sledovat přes prohlížeč na svém počítači, nebo prostřednictvím Telly aplikací. Přehled všech podporovaných zařízení naleznete na telly.cz/zarizeni .
Google Chromecast umožňuje streamovat obsah z telefonu nebo tabletu na notebook, nebo do televize. Sledování Telly je proto velmi snadné. Přihlásíte se na některém z uvedených zařízení a obraz jednoduše „pošlete“ na obrazovku televize. Pozor ale, zařízení musí být připojeny ke stejné síti, ať už přes wi-fi nebo kabel.
Internetovou Telly můžete díky Telly aplikacím sledovat až na 6 zařízeních (2 v ceně). Pro rozšíření souběžně sledovaných zařízení je třeba dokoupit balíčky Telly aplikace 4 nebo Telly aplikace 6 pro 4 resp. 6 souběžných sledování. Přehled všech podporovaných zařízení naleznete na telly.cz/zarizeni.
Používání Telly na takovém zařízení nedoporučujeme. Některé funkce nemusí fungovat správně.
Nedoporučujeme to a zároveň negarantujeme funkčnost. Hrozí porušení VOP ze strany zákazníka, pokud by nehomologované zařízení rušilo síť poskytovatele.
Stažení aplikace Telly
TV musí být připojena k internetu a je třeba se přihlásit do vašeho Samsung účtu.
Vytvoření a přihlášení k účtu Samsung
Přihlášení k účtu Samsung, provedete na oficiálních stránkách společnosti Samsung: https://www.samsung.com/cz/samsung-account/
Po přihlášení přejděte v menu TV na ikonu APPS > napíšete Telly > najedete na ikonu Telly, potvrdíte tlačítkem OK a následně kliknete na „Instalovat.“
TV musí být připojena k internetu a je třeba se přihlásit do vašeho Google účtu.
Vytvoření Goole účtu
Účet si vytvoříte na oficiální webové stránce google: https://myaccount.google.com/
Po přihlášení kliknete na ovladači na tlačítko HOME > přejdete na ikonu APLIKACE > kliknete na GOOGLE PLAY store > lupou vyhledáte TELLY TV > Potvrdíte tlačítkem OK a kliknete na „instalovat.!
„Aplikace pro OS Android“ – Ve Vašem mobilu/tabletu přejděte na aplikaci Google play > do kolonky hledat napište TELLY > klikněte na aplikaci TELLY ne TELLY TV (tato aplikace je určena pro Smart TV) > poté klikněte na Nainstalovat, aplikace se nainstaluje.
„Aplikace pro iOS“ – Ve Vašem mobilu/tabletu přejděte na aplikaci App store > klikněte na ikonu lupy HLEDAT > napište TELLY > klikněte na aplikaci TELLY > poté kliknete na ZÍSKAT, aplikace se nainstaluje.
Přihlášení do aplikace Telly
Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Přihlaste se na stránku moje.telly.cz/prihlaseni, ověříte tak, zda používáte správné přihlašovací údaje. Zde můžete po přihlášení také ověřit, zda jste nepřekročili maximální počet přihlášených zařízení na jednu smlouvu.
Pokud se vám nedaří přihlásit ani zde, zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.telly.cz, nové heslo by vám mělo přijít na e-mail, který jste zadal při registraci.
Zkuste Telly aplikaci přeinstalovat.
Zde je seznam hlášek, které naše aplikace pro mobilní zařízení píše:
„Subscriber with given credentials not found“– byly zadány špatné přihlašovací údaje, ověřte, že zadáváte správné příhlašovací jméno a heslo včetně velkých/malých písmen. Často se také stává, že autokorekce v mobilu zadá první písmeno v e-mailu velké a z toho důvodu se nejde přihlásit, protože formát přihlašovacího jména není totožný s přihlašovacímu údaji u nás v systému.
„Subscriber´s maximum number of devices (4) was exceeded“ – Vyčerpali jste povolený počet zařízení. Pokud chcete přidat další, musíte se přihlásit do zákaznického portálu https://moje.telly.cz/ a uvolnit jeden přístup.
„Subscriber has no services“– pokud se vám zobrazí tato hláška, je nutné přejít ve vašem mobilním zařízení/tabletu do sekce nastavení >aplikace > telly > úložiště > vymazat mezipaměť. Poté je možné se přihlásit.
Pokud vám ani jedna z těchto rad nepomůže, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na tel. čísle 533 427 533.
Aplikace pro Smart TV Samsung a Android Smart TV vyžadují párovací kód, aby vám služba fungovala. Pro vygenerování párovacího kódu je nutné se přihlásit do https://moje.telly.cz/ poté kliknete na Generovat párovací kód, který následně opíšete do vaší Smart TV.
Pokud se vám nedaří přihlásit ani zde, zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.telly.cz, nové heslo by vám mělo přijít na e-mail, který jste zadal při registraci.
Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Přihlaste se na stránku moje.telly.cz/prihlaseni, ověříte tak, zda používáte správné přihlašovací údaje. Zde můžete po přihlášení také ověřit, zda jste nepřekročili maximální počet přihlášených zařízení na jednu smlouvu.
Pokud se vám nedaří přihlásit ani zde, zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.telly.cz, nové heslo by vám mělo přijít na e-mail, který jste zadal při registraci.
Zde je seznam hlášek, které naše aplikace v PC píše:
„Přístupové údaje nejsou platné. Vyplňte prosím jméno a heslo znovu„ – byly zadány špatné přihlašovací údaje, ověřte, že zadáváte správné přihlašovací jméno a heslo včetně velkých/malých písmen.
„Chyba komunikace se serverem“ – přihlašte se prosím do našeho zákaznického portálu https://moje.telly.cz/prihlaseni, odeberte ikonkou koše zařízení Xbox a poté se znovu přihlaste v aplikaci.
Moje Telly (moje.telly.cz)
Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.telly.cz/prihlaseni, nové heslo by vám mělo přijít na e-mail, který jste zadali při registraci. Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku na tel. čísle 533 427 533.
Zde je seznam hlášek, které náš zákaznický portál píše:
„Účet se zadanými údaji není aktivní“ – kontaktuje prosím naši online podporu nebo zákaznickou linku, abychom mohli problém odstranit 533 427 533.
„Účet se zadanými údaji nebyl nalezen“ – byly zadány špatné přihlašovací údaje, ověřte, že zadáváte správné přihlašovací jméno a heslo včetně velkých a malých písmen.
Zde je možné si vygenerovat nové heslo, které vám bude odesláno na e-mail – https://moje.telly.cz/sign/reset-password
Pro vygenerování párovacího kódu je nutné se přihlásit do https://moje.telly.cz/ poté kliknete na „Generovat párovací kód“, který následně opíšete do vaší Smart TV.
Set-top box Arris
U všech rozlišení je v set-top boxu Arris možné nastavit Poměr stran videa a Přizpůsobení obrazu, tak aby obraz pasoval na všechny druhy TV. Nastavení naleznete v menu Nastavení.
Ne, bohužel nepodporuje. Pokud nemáte internetovou přípojku blízko vašeho modemu, doporučujeme použití Power Line Adapter kitu, který využívá vašich stávajících domácích elektrorozvodů k přenosu dat současně s elektrickou energií. Druhou možností je instalace Telly aplikace na chytrých TV značky Samsung, nebo televizích s OS Android, které ve většině případů připojení přes WI-FI podporují. Pro nejlepší kvalitu obrazu přesto doporučujeme propojení přes kabel.
Tento slot slouží pouze pro servisní účely, proto ho nepoužívejte, mohli byste set-top box znefunkčnit.
Může zde být více příčin. Telly si automaticky řídí datový tok tak, aby obraz dosahoval maximálního rozlišení. Pokud je připojení k internetu nestabilní, může docházet automaticky ke snížení rozlišení obrazu.
Ano, možné to je pomocí přiloženého kabelu Analog/RCA.
Chybové hlášky – Arris STB Arris VIP 1113M/STB Arris VIP 4205
Zde je seznam hlášek, které náš set-top box Arris píše:
„Váš STB není správně nastaven, kontaktujte svého poskytovatele“ – pokud vám STB Arris píše tuto hlásku, je potřeba přihlásit do našeho zákaznického portálu https://moje.telly.cz/prihlaseni a tím službu aktivovat. Pokud by problém přetrvával, kontaktujte nás na naší zákaznické lince případně online chatu.
„Chyba komunikace se serverem“ – pokud vám STB Arris píše tuto hlásku, příčinou je nestabilní internetové připojení nebo muže být přetížený modem/router. Proveďte restart modemu/routeru odpojením z elektřiny na 30s a opětovným zapojením do elektřiny. Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím navašeho poskytovatele internetu.
„Rychlost Vašeho internetového připojení příliš poklesla nebo dochází k výpadkům spojení“ – pokud vám STB Arris píše tuto hlásku, příčinou je nestabilní internetové připojení nebo muže být přetížený modem/router. Proveďte restart modemu/routeru odpojením z elektřiny na 30s a opětovným zapojením do elektřiny, to stejné i u STB Arris. Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím na vašeho poskytovatele internetu.
„Error 1“ – pokud vám STB Arris píše tuto hlášku, ověřte, že máte správně zapojený ethernetový kabel přesněji jeho zapojení z modemu/routeru do STB Arris. Internet funguje, zařízení je správně zapojeno, ale hláška se zobrazuje stále, zkuste vyměnit ethernetový kabel nebo provést restart modemu/routeru odpojením z elektřiny na 30s a opětovným zapojením do elektřiny. Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím na vašeho poskytovatele internetu.
„Error 2“ – pokud vám STB Arris píše tuto hlášku, nebyla přidělena IP adresa. Zapojte prosím ethernetový kabel na vašem modemu/routeru do LAN 1 nebo LAN 4. Pokud máte zapojený mezi modemem/routerem a set-top box Switch (rozbočovač) ten neumí přidělovat IP adresu, takže STB Arris nemuže fungovat.
„Tři tečky“ – pokud vám STB Arris píše tuto hlášku, je nutné provést restart zařízení a stáhnout nový software. Pokud máte STB Arris VIP 1113M (hranatý) postup je následovný – na spodní straně STB Arris je tlačítko, které je nutné zmáčknout a STB Arris se vypne. Poté tlačítko stisknete a držíte, kontrolka na STB Arris začne blikat asi 5s zeleně a pak začne svítit červeně. V tuto chvíli tlačítko přestáváme držet a počkáte několik sekund, STB Arris se restartuje a stáhne si nový software.
Pokud máte STB Arris VIP 4205 (kulatý) postup je následovný – odpojíte napájecí kabel z STB Arris. Na vrchní straně STB Arris zmáčknete kulaté tlačítko a držíte, napájecí kabel zapojíte zpět do STB Arris.
STB problikne cca 16x oranžově a poté bude svítit červeně. Tlačítko pustíte a STB Arris si stáhne si nový software.
Pokud by problém přetrvával, kontaktujte nás na naší zákaznické lince případně online chatu.
Ostatní dotazy
Odpověď dostanete do 3 pracovních dnů.
Pro změnu údajů ve smlouvě se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533, nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected] . Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě. Některé osobní údaje můžete také měnit sami v zákaznické zóně.
Platby ve prospěch Telly je možné hradit těmito způsoby:
- Prostřednictvím SIPO na základě písemné žádosti, nebo požadavku ve smlouvě.
- Převodem z účtu na účet 138 794 5352 / 2700 pod VS číslem Vaší smlouvy.
- Poštovní složenkou typu „A“ pro převod hotovosti na účet 138 794 5352 / 2700 pod VS číslem smlouvy.
- Prostřednictvím Inkasa z účtu.
- Kartou prostřednictvím platební brány GoPay v zákaznické zóně.
Jestliže jste svůj požadavek nezadal přímo do smlouvy, je nutné zavolat na zákaznickou linku 533 427 533 a vyplnit formulář na změnu způsobu úhrady – viz Dokumenty – a zaslat emailem nebo poštou k nám do Telly.
Přeplatek vracíme do 30 dnů od schválení žádosti o navrácení.
Pokud bylo zařízení v pronájmu, tak se vrací k nám na centrální sklad poštou nebo osobně (v období Covidu pouze poštou). Adresa centrálního skladu Telly s.r.o. Karásek 2269/1k 621 00 Brno
Reklamaci je aktuálně možné uplatnit ověřeným e-mailem klienta, telefonicky na zákaznické lince Telly, nebo písemně s vlastnoručním podpisem klienta na korespondenční adrese Telly. Ve všech případech je třeba uvést číslo smlouvy a popsat konkrétní stav, jak se situace na místě instalace projevuje, nebo čeho přesně se požadavek týká.
Spotřebitel je oprávněn se v případě vzniklého sporu ze smlouvy uzavřené s Telly a v souvislosti s ní obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, a to za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ve sporech vztahujících se k poskytovaným službám elektronických komunikací (v rozsahu působnosti stanovené zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích) je takovým subjektem mimosoudního řešení sporu Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz). V ostatních sporech vyplývajících ze smlouvy je subjektem mimosoudního řešení sporu Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Zákaznická zóna
Přihlaste se do zákaznické zóny na tomto odkazu: https://zona.telly.cz/ zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ pokud jich máte více a klikněte na „Můj profil – osobní údaje“ . Zde můžete údaje editovat.
Přihlaste se do zákaznické zóny na tomto odkazu: https://zona.telly.cz/ zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ pokud jich máte více a klikněte na „Faktury a platby – Nastavení plateb“ a zde si už můžete vybrat, jakým způsobem budete hradit fakturaci.
Přihlaste se do zákaznické zóny na tomto odkazu: https://zona.telly.cz/ zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ pokud jich máte více a klikněte na „Faktury a platby – seznam faktur“. Vidíte přehled všech svých faktur uhrazených i neuhrazených. U neuhrazených faktur je možnost tlačítka „Uhradit“ nebo „Uhradit celou dlužnou částku“, jakmile na to kliknete, přesměruje se na platební bránu GoPay, kde zadá údaje ze své karty a platba se nám ihned přičte na účet a služba může být spuštěna, popřípadě nebude odpojena.
DIGI se mění na Telly
Veškeré informace o přechodu z DIGI na Telly naleznete zde telly.cz/co-se-meni/.