Podpora

Internetová televize

Kategorie

Časté dotazy

Digi se mění na Telly

Jsem zákazník DIGI CZ. Jaké změny na mně čekají od 1.4.2020?

Veškeré informace o přechodu z DIGI na Telly naleznete zde telly.cz/co-se-meni/.

Výhody internetové televize Telly

Jaké jsou vlastně výhody internetové televize Telly oproti jiným druhům televize?

Oproti klasické televizi nabízí internetová televize Telly výhody, které když vyzkoušíte, nebudete už žádnou jinou televizní službu chtít. Kromě živé televize můžete sledovat komplet programy všech stanic až 7 dní zpětne, vysílání si můžete kdykoliv pozastavit a libovolně přetočit, nebo nahrát jediným kliknutím až několik desítek hodin pořadů na 30 dní, aniž byste měli připojené jakékoliv externí zařízení. Kromě toho se můžete na naši TV podívat kdekoliv v ČR, na Vašem mobilu, tabletu nebo PC, Apple Tv, android TV/set-top boxu, nebo chytré TV Samsung.

Musím zaplatit něco navíc za výhody internetové televize Telly?

Nemusíte připlácet nic, všechny tyto výhody máte v ceně zvoleného programového balíčku Telly.

Jaký je rozdíl mezi aktivací satelitní a internetové televize?

  • Satelitní TV
    Po úspěšné objednávce vybraného balíčku se vám ozve náš technik, který si s vámi domluví termín instalace satelitu.
  • Internetová TV
    Kurýr vám přiveze váš nový set-top box s návodem pro instalaci. Připojení set-top boxu není složité, ale kdybyste se přeci jenom potřebovali poradit, jsme vám k dispozici na telefonu 533 427 533.

Mám nyní satelitní Telly. Je možné ji kombinovat s internetovou Telly na televizi nebo jiných zařízeních?  

Ano, je to možné, Telly můžete využívat dohromady až na 4 zařízeních. Z toho až 2 set-top boxy (STB) na 1 smlouvu. Bez ohledu na to, jestli máte 2x SAT STB, 2x NET STB nebo 1x SAT STB a 1x NET STB. Zbývající dvě zařízení mohou být Telly aplikace.

Ke sledování TV přes internet potřebujete set-top box Arris (NET STB), pro sledování satelitní TV potřebujete set-top box HD Kaon (SAT STB) nebo CA Modul. Souběžné využívaní obou služeb na jednom set-top boxu není možné.

Technické dotazy k internetové Telly

Co potřebuji pro sledování internetové Telly?

Potřebujete dostatečně rychlé a stabilní internetové připojení o rychlosti minimálně 6 Mbps. Pro sledování na TV budete potřebovat set-top box od nás, ten je možno pronajmout, nebo si ho od nás odkoupit. Možností je také instalace aplikace na chytrých TV značky Samsung, nebo s OS Android. Dále můžete Telly využívat přes Telly aplikace, přehled všech podporovaných zařízení naleznete na telly.cz/zarizeni.

Mám TV s rozlišením 4K, pojede mi na ní internetová televize Telly a v jaké kvalitě?

Telly vám na ní pojede s naším set-top boxem Arris, nebo s aplikací Telly pro chytré televize Samsung a televize s operačním systémem Android. Maximální rozlišení Telly je FullHD – 1080p.

Mohu používat Telly v zahraničí ?

Všichni zákazníci Telly, kteří jsou uživateli televize přes internet, mohou od neděle 1. dubna 2018 sledovat vysílání Telly nejen na území České republiky, ale zároveň ve všech státech Evropské unie.

Jsem v ČR, ale Telly mi napsala, že ji není možné spustit v zahraničí. Co mohu udělat pro zprovoznění?

Pokud se Vám na území ČR ukazuje hláška, že službu není možné spustit v zahraničí, obraťte se na svého poskytovatele internetu. Telly zjišťuje, jestli jste v ČR dle Vaší IP adresy. Každý operátor v ČR má přidělen určitý rozsah IP adres – pokud Váš operátor používá IP adresy, které jsou registrované v zahraničí, Telly se na nich nespustí.

Umožňuje Telly volbu zvukové stopy u sledovaných pořadů?

Volba jazykové stopy závisí na formátu, ve kterém nám je pořad distribuován. Některé pořady jsou vysílány zároveň v několika jazykových verzích. Tyto je možné vybírat v menu STB, nebo v PC. Na mobilních zařízeních zatím není volba jazykových stop podporována. Tuto funkcionalitu pro mobilní zařízení připravujeme.

Jak funguje nahrávání pořadů na internetové televizi Telly, mohu si pořady nahrát třeba do svého PC na svůj harddisk?

Nahrávání pořadů do PC není dovoleno z důvodu ochrany autorských a vysílacích práv k pořadům. Na STB a mobilních zařízeních je možné využít možnosti nahrát si až několik desítek hodin nahrávek, které se ukládají na našem serveru po dobu maximálně 30 dní. Dále díky funkci Zpětného shlédnutí je možné nahrávat i pořady, které byly odvysílány uplynulých 7 dní a tyto si uložit až na dalších 30 dní.

Televize a set-top box Arris

Mám chytrou TV připojenou k internetu přes Wi-Fi. Mohu na ní Telly využívat přes internetový prohlížeč?

Pro sledování Telly na TV doporučujeme set-top box Arris, aplikaci Telly dostupnou na chytrých TV značky Samsung, nebo televizích s OS Android. Jedině tak budete mít službu s plným komfortem a v nejvyšším možném rozlišení. Přes internetový prohlížeč v TV nebude služba fungovat. Připravujeme ještě aplikaci pro chytré TV značky LG.

Jaké jsou možnosti pro nastavení poměru stran obrazu u set-top boxu Arris?

U všech rozlišení je v set-top boxu Arris možné nastavit Poměr stran videa a Přizpůsobení obrazu, tak aby obraz pasoval na všechny druhy TV. Nastavení naleznete v menu Nastavení.

Podporuje set-top box Arris připojení k internetu přes WI-FI?

Ne, bohužel nepodporuje. Pokud nemáte internetovou přípojku blízko Vašeho modemu, doporučujeme použití Power Line Adapter kitu, který využívá vašich stávajících domácích elektrorozvodů k přenosu dat současně s elektrickou energií. Druhou možností je instalace Telly aplikace na chytrých TV značky Samsung, nebo televizích s OS Android, které ve většině případů připojení přes WI-FI podporují. Pro nejlepší kvalitu obrazu přesto doporučujeme propojení přes kabel.

K čemu je na set-top boxu Arris micro-SD slot?

Tento slot slouží pouze pro servisní účely, proto ho nepoužívejte, mohli byste set-top box znefunkčnit.

Mám Full HD televizor, ale přijde mi že obraz na Telly má horší kvalitu. Dá se to nějak řešit?

Může zde být více příčin. Telly si automaticky řídí datový tok tak, aby obraz dosahoval maximálního rozlišení. Pokud je připojení k internetu nestabilní, může docházet automaticky ke snížení rozlišení obrazu.

Je možné připojit set-top box Arris i se starším typem TV bez HDMI portu?

Ano, možné to je pomocí přiloženého kabelu Analog / RCA.

Telly aplikace (PC, mobil, tablet, Apple TV, Samsung TV, Android TV/STB, xBox)

Můžu se přihlásit na více zařízeních najednou?

Internetovou Telly můžete díky Telly aplikacím sledovat až na 4 zařízeních najednou. Přehled všech podporovaných zařízení naleznete na telly.cz/zarizeni.

Je možné využívat Telly bez objednání set-top boxu?

Ano, je to možné. Službu můžete sledovat přes prohlížeč na svém počítači, nebo prostřednictvím Telly aplikací. Přehled všech podporovaných zařízení naleznete na telly.cz/zarizeni .

Jak používat Telly s Chromecastem?

Google Chromecast umožňuje streamovat obsah z telefonu nebo tabletu na notebook, nebo do televize. Sledování Telly je proto velmi snadné. Přihlásíte se na některém z uvedených zařízení a obraz jednoduše „pošlete“ na obrazovku televize. Pozor ale, zařízení musí být připojeny ke stejné síti, ať už přes wi-fi nebo kabel. 

Nejde mi přihlásit se do moje.telly.cz, co mám dělat?

Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.telly.cz, nové heslo by Vám mělo přijít na e-mail, který jste zadali při registraci. Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku na tel. čísle 533 427 533.

Nemůžu se přihlásit do Telly aplikace na jiném zařízení. Co mám dělat?

Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Přihlaste se na stránku moje.telly.cz, ověříte tak, zda používáte správné přihlašovací údaje. Zde můžete po přihlášení také ověřit, zda jste nepřekročili maximální počet přihlášených zařízení na jednu smlouvu.

Pokud se Vám nedaří přihlásit ani zde, zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.telly.cz, nové heslo by Vám mělo přijít na e-mail, který jste zadal při registraci.

Zkuste Telly aplikaci přeinstalovat.

Pokud Vám ani jedna z těchto rad nepomůže, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku na tel. čísle 533 427 533.

Jaké rozlišení má Telly?

Rozlišení obrazu se mění podle rychlosti Vašeho internetového připojení. Pokud rychlost klesne pod určitou hranici, zmenší se i rozlišení obrazu a naopak. Důvodem je zachování kvality a dynamiky přehrávání obsahu. Pro SD kanály jsou dostupná rozlišení 360p a 540p, pro HD kanály navíc 720p a 1080p.

Mám mikropočítač s operačním systémem Android, splňuje minimální nároky na koncová zařízení. Je možné na něm službu používat?

Používání Telly na takovém zařízení nedoporučujeme. Některé funkce nemusí fungovat správně.

Mám telefon s jiným operačním systémem, ale mám emulátor pro Androidové aplikace. Půjde mi na něm Telly používat?

Nedoporučujeme to a zároveň negarantujeme funkčnost. Hrozí porušení VOP ze strany zákazníka, pokud by nehomologované zařízení rušilo síť poskytovatele.