Podpora

Satelitní televize

Kategorie

Časté dotazy

Digi se mění na Telly

Jsem zákazník DIGI CZ. Jaké změny na mně čekají od 1.4.2020?

Veškeré informace o přechodu z DIGI na Telly naleznete zde telly.cz/co-se-meni/.

Informace pro spotřebitele

Kam se mohu obrátit, pokud potřebuji mimosoudně vyřešit svůj spor?

Spotřebitel je oprávněn se v případě vzniklého sporu ze smlouvy uzavřené s Telly a v souvislosti s ní obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, a to za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ve sporech vztahujících se k poskytovaným službám elektronických komunikací (v rozsahu působnosti stanovené zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích) je takovým subjektem mimosoudního řešení sporu Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz). V ostatních sporech vyplývajících ze smlouvy je subjektem mimosoudního řešení sporu Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Jak mám uplatnit reklamaci služeb nebo fakturace, nebo žádost o slevu za dobu nefunkčnosti zařízení?

Reklamaci je aktuálně možné uplatnit ověřeným e-mailem klienta, telefonicky na zákaznické lince Telly, nebo písemně s vlastnoručním podpisem klienta na korespondenční adrese Telly. Ve všech případech je třeba uvést číslo smlouvy a popsat konkrétní stav, jak se situace na místě instalace projevuje, nebo čeho přesně se požadavek týká.

Jak můžu změnit údaje ve smlouvě?

Pro změnu údajů ve smlouvě se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533, nebo ověřeným e-mailem na adresu info@telly.cz . Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě.

Jakým způsobem můžu hradit platby za služby Telly?

Platby ve prospěch Telly je možné hradit třemi způsoby:
– Prostřednictvím SIPO na základě písemné žádosti, nebo požadavku ve smlouvě
– Převodem z účtu na účet 10 6023 55 / 6200 pod VS číslem Vaší smlouvy
– Poštovní složenkou typu „A“ pro převod hotovosti na účet 10 6023 55 / 6200 pod VS číslem smlouvy
– Prostřednictvím Inkasa z účtu

Co musím udělat, abych mohl platby hradit prostřednictvím SIPO?

Jestliže jste svůj požadavek nezadal přímo do smlouvy, je nutné vyplnit formulář na změnu způsobu úhrady – viz Dokumenty – a s vlastnoručním podpisem jej zaslat na korespondeční adresu Telly. Pokud není SIPO vedeno na klienta, je třeba, aby žádost obsahovala i jméno a podpis člověka, na kterého je SIPO předepisováno.

Telly

Líbí se mi vaše nabídka a chtěl bych si pořídit satelitní Telly. Kolik bych zaplatil za instalaci a jaká je vaše programová nabídka?

Našim klientům přinášíme vysoce kvalitní televizní příjem v HD rozlišení, ale i rozmanitou nabídku kanálových rastrů. Zároveň se můžete sám rozhodnout, zda si přejete využívat HD set-top box, nebo CA modul.

Je satelitní Telly dostupná na celém území ČR?

Ano

Jak si mohu objednat Telly?

Telly si můžete objednat přímo na těchto stránkách, kde vyplníte krátký formulář, který se Vám zobrazí po kliknutí na políčko „Objednat“ u zvoleného balíčku. Ze zákaznické linky se s Vámi v nejbližší možné době spojíme pro sjednání registrace a postupu a data doručení zařízení k Vám. Další možností je kontaktování přímo zákaznické linky 533 427 533.

Za jakých technických podmínek si mohu objednat sateitní Telly?

Pro satelitní příjem naší služby je potřebná vnější jednotka (LNB – konvertor + parabola o průměru minimálně 70 cm). Dále je potřebný digitální satelitní přijímač (Set-top box), který dodává naše firma, a k tomu příslušná dekódovací karta. Pokud nedisponujete parabolou a LNB konvertorem, naše firma realizuje dodávku i tohoto zařízení.

Mohu zařízení využívat na více televizorech nezávisle na sobě?

V současné době mohou být na smlouvu Telly evidovány až 2 karty. Počet uzavřených smluv na osobu není omezen.

Musím zařízení odkoupit, když chci využívat satelitní Telly?

Ne, zařízení odkupovat nemusíte. U zařízení (STB/CAM) se Vám nabízejí možnosti odkupu, či pronájmu, přičemž cena pronájmu je závislá na typu zařízení. Více informací naleznete v Ceníku sekci Dokumenty.

Set Top Box Kaon

Zařízení hlásí chybu 10, nepřístupné programy. Hlášení zní – „Přístup zamítnut (chyba 10)“

Nejspíš potřebujete inicializovat Telly dekódovací kartu, která nebyla dlouho použita.
To můžete udělat 2 způsoby – buďto přes náš WEB (postup naleznete zde) nebo prostřednictvím SMS podle popisu na této stránce.
Můžete také volat nebo psát na naše Zákaznické centrum. Zpravidla stačí, abychom vaši Telly kartu znovu inicializovali.

Co je to Time Shift a jak ho můžu aktivovat?

Funkce Time Shift Vám umožní pozastavit právě sledovaný program, přičemž ten se stále nahrává a Vy jej můžete sledovat později. Funkce je dostupná na KAON set-top-boxech a na její využití je třeba mít zapojený externí disk (HDD). S USB flash diskem služba Time Shift bohužel není aktivní, jelikož vyžaduje vyšší rychlost zápisu dat, než dokáže poskytnout USB flash disk.

Jaký je datový tok při nahrávání / TimeShiftu na USB zařízení připojené k set-top boxu? Kolik minut záznamu mohu nahrát na např. 4GB USB klíč?

Při SD záznamu je průměrný datový tok 14 Mbit za minutu a tedy 840 Mbit za hodinu. Při HD kvalitě (vysoká kvalita) je průměrný datový tok 45 Mbit za minutu a tudíž 2700 Mbit za hodinu. Na 4 GB klíč se Vám tak vejde přibližně 4:30 hod SD záznamu a 1:30 hod HD záznamu. Tyto hodnoty se ale mohou měnit v závislosti na kvalitě vysílaného pořadu (sport  a dynamické scény vyžadují větší tok než kreslené pohádky).

Set-top-box nejde zapnout, nebo vypnout, kontrolka nesvítí vůbec.

Překontrolujte prosím připojení zařízení k elektrické síti a zda je možné jej zapnout, nebo vypnout, tlačítkem přímo na přístroji tj. Ověřte, zda se nejedná o poruchu dálkového ovladače. Jestliže bude stav trvat, kontaktujte prosím zákaznickou linku  533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin, o víkendech a svátcích od 9:30 do 20 hodin.

Jaký je rozdíl mezi HD set-top boxem KAON MEDIA HD NA1170 a Telly CA modulem?

Set-top box Kaon je samostatné zařízení, s dálkovým ovládáním které Vám spolu s dekódovací smart kartou umožňuje příjem a dekódování satelitního signálu na jakékoli TV. Kromě toho má množství dalších funkcí (Nahrávaní, Timeshift,…).
CA Modul je dekódovací modul, který spolu se smart kartou vložíte do své TV a satelitní Telly tak budete moci sledovat pouze s TV ovladačem. Na rozdíl od set-top boxu neposkytuje žádné doplňkové funkce. Ty závisí na možnostech Vaší TV. Pro použití CA modulu je potřebné, aby vaše TV podporovala rozhraní CI / CI+ a měla zabudovaný DVB-S2 tuner.

CA Modul

Co je Telly Smart CA Modul?

Telly Smart CAM byl navržen speciálně pro zákazníky Telly, aby jim umožnil přenos digitálního televizního vysílání přímo do jejich TV bez nutnosti připojení dalších zařízení.

Jak zjistím, jestli je má TV kompatibilní s Telly CA Modulem?

Telly CA Modul je kompatibilní s televizory disponujícími CI / CI+ slotem a DVB-S2 tunerem.

CA Modul hlásí chybu 10, nepřístupné programy. Hlášení zní – „Přístup zamítnut (chyba 10)“

Nejspíš potřebujete inicializovat Telly dekódovací kartu, která nebyla dlouho použita.

To můžete udělat 2 způsoby – buďto přes náš WEB (postup naleznete zde) nebo prostřednictvím SMS podle popisu na této stránce.

Můžete také volat nebo psát na naše Zákaznické centrum. Zpravidla stačí, abychom Vaši Telly kartu znovu inicializovali.

Vložil jsem CA Modul do svého set-top boxu s CI+ slotem a na některých kanálech mi nefunguje zvuk.

Některé kanály satelitní Telly vysílají zvukovou stopu ve zvukovém formátu AAC. Váš set-top box pravděpodobně zvuk v tomto formátu nepodporuje. AAC byl navržen jako nástupce formátu MP3 ve standardech MPEG-2 a MPEG-4.

Jak mám nainstalovat CA-Modul?

Návod jak nainstalovat a vyhledat kanály najdete ZDE. Případně kontaktujte naši zákaznickou linku  533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin, o víkendech a svátcích od 9:30 do 20:00 hodin.

Kde naleznu parametry ladění kanálů?

Technické parametry jednotlivých kanálů naleznete v sekci na tomto odkazu.

Používám CA Modul a některé kanály / kanál mi přestaly vysílat.

Zkontrolujte prosím nastavení parametrů svých kanálů a porovnejte je s aktuálními parametry na naší stránce. Někdy je zapotřebí na satelitu Telly provést změny parametrů kanálů, což má za následek změnu ve vaší TV.
Zkontrolujte i svůj e-mail, vždy když se plánuje změna technických parametrů kanálů, měli byste předem od nás dostat informaci o aktualizaci.

Jaký je rozdíl mezi set-top boxem KAON MEDIA HD NA1170 a Telly CA Modulem?

Set-top box Kaon je samostatné zařízení s dálkovým ovládáním, které Vám spolu s dekódovací smart kartou umožňuje příjem a dekódování satelitního signálu na jakékoli TV. Kromě toho má množství dalších funkcí (Nahrávaní, Timeshift, …).

CA Modul je dekódovací modul, který spolu se smart kartou vložíte do své TV a Telly tak budete moci sledovat pouze s TV ovladačem. Na rozdíl od set-top boxu neposkytuje žádné doplňkové funkce. Ty závisí na možnostech Vaší TV. Pro použití CA Modulu je potřebné, aby Vaše TV podporovala rozhraní CI / CI+ a měla zabudovaný DVB-S2 tuner.

LNB

Co to je LNB a jaký typ používáte?

LNB konvertor je součástí satelitního systému a spolu s parabolou slouží k příjmu satelitního signálu ze satelitu. V minulosti jsme používali LNB více typů a značek. Abychom Vám zabezpečili co nejlepší zážitek z Telly, používáme momentálně výhradně kvalitní LNB značky Inverto.

Aktuálně jsem zákazníkem satelitní konkurence. Kdybych se rozhodl pro Telly, znamenalo by to, že by váš technik nasměroval moji vlastní parabolu a službu zprovoznil?

Ano, v tomto případě k Vám přijde náš technik a jestli to je zapotřebí natočí Vaši parabolu tak, abyste mohl sledovat Telly – pozice 1°W. Nainstaluje Vám nový Telly set-top box s dekódovací kartou, protože zařízení s dekódovací kartou od konkurence Vám s Telly fungovat nebude. Kromě toho udělá kompletní revizi Vašeho satelitního systému, vymění LNB za kvalitní LNB značky Inverto a v případě potřeby vymění i kabeláž satelitního systému.

Proč vlastně LNB měníte? Jaký to má význam? LNB, které používám, teď nemá špatný signál (např. Sharp).

Jedná se nám především o kvalitu dodávaného signálu a předešlý LNB konvertor nesplňoval naše nároky. Proto přistupujeme k plošné výměně LNB, o jejichž kvalitě jsme přesvědčeni.

Pokud budu chtít Telly, tak nechápu, proč byste mi měli vyměnit LNB konvertor. Parabolu mám nastavenou dobře a nechci do ní zasahovat.

Samozřejmě do výměny LNB Vás nemůžeme nutit, určitě ji ale doporučujeme, přičemž LNB je zahrnutý v ceně migrace. Pozor ale: V případě, že budete mít v budoucnosti problém s příjmem signálu zapříčiněný LNB a to jste podle našich záznamů odmítli v minulosti vyměnit, bude třeba následnou výměnu uhradit dle aktuálního Sazebníku cen.

Smart Karta

Zařízení hlásí chybu 10, nepřístupné programy. Hlášení zní – „Přístup zamítnut (chyba 10)“

Nejspíš potřebujete inicializovat Vaši Telly dekódovací kartu, která nebyla dlouho použita.

To můžete udělat 2 způsoby – buďto přes náš WEB (postup naleznete zde) nebo prostřednictvím SMS podle popisu na této stránce.

Můžete také volat nebo psát na naše Zákaznické centrum. Zpravidla stačí, abychom Vaši Telly kartu znovu inicializovali.

Poruchy

Mám žádný nebo špatný signál.

Překontrolujte prosím připojení zařízení k TV a parabolické anténě, respektive LNB konvertoru, případně odpojte a znovu zapojte scart/HDMI kabel. Jestliže bude stav trvat, kontaktujte prosím zákaznickou linku 533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin, o víkendech a svátcích od 9:30 do 20 hodin.

Zařízení nefuguje a na obrazovce se objevuje chybové hlášení.

Podle chybového hlášení učiňte následující kroky:

  • Smart karta odstraněná (chyba 3) – překontrolujte, zda je Smart karta vložena do set-top-boxu čipem nahoru dozadu, případně měkkou tkaninou očistěte její čip. Pokud bude stav trvat, kontaktujte zákanickou linku Telly,
  • Smart karta není platná (chyba 8) – proveďte neupravené/tovární nastavení a pokud bude stav trvat, kontaktujte zákaznickou linku Telly,
  • Platnost karty vypršela – kontaktujte zákaznickou linku Telly v době, kdy budete u zapnutého zařízení,
  • Přístup zamítnut (chyba 10) – kontaktujte prosím zákaznickou linku v době, kdy budete u zapnutého zařízení,
  • Chyba komunikace Smart karty (chyba 20) – překontrolujte správnost vložení karty do set-top-boxu a případně kontaktujte zákaznickou linku v době, kdy budete u zapnutého zařízení,
  • Tento kanál není zahrnut ve vašich předplacených TV balíčcích, nebo platnost balíku vypršela. – pro objednávku kontaktujte naše zákaznické centrum. – kontaktujte zákaznickou linku Telly,
  • Smartkarta není certifikovaná (chyba 23) – kontaktujte zákaznickou linku Telly,
  • Smart karta nebyla nikdy spárovaná (chyba 26) – kontaktujte prosím zákaznickou linku v době, kdy budete u zapnutého zařízení,
  • Smart karta není spárována (chyba 26) – kontaktujte prosím zákaznickou linku v době, kdy budete u zapnutého zařízení,
  • Smart karta není aktivní. Pro aktivaci kontaktujte naše zákaznické centrum. –  kontaktujte prosím zákaznickou linku v době, kdy budete u zapnutého zařízení,
  • Smart karta není vložena správně (chyba 24) – překontrolujte správnost vložení karty do set-top-boxu a případně očistěte její čip měkkou tkaninou, Pokud bude stav trvat, kontaktujte zákaznickou linku Telly.

Vaši službu jsme si objednali, zařízení nám nainstalovali, ale příjem se nám ztratil.

Problém může být odstraněn následovně:

  • zkontrolujte, zda je zařízení zapojené do sítě
  • zkontrolujte, zda je zařízení zapnuté. V menu přijímače proveďte tovární nastavení dle návodu.
  • zkuste vypnout přijímač ze sítě na 5-10 minut a potom jej znovu zapojte do sítě
  • zkontrolujte, zda je přijímač správně propojen s televizorem
  • zkontrolujte, zda je dekódovací karta správně zasunutá v přijímači – tj. čipem nahoru a dozadu
  • v menu přijímače zvolte neupravené/tovární nastavení
  • pokud ani poté nebude situace vyřešena, kontaktujte prosím zákaznickou linku 533 427 533. Zde budete potřebovat znát číslo smlouvy, případně číslo karty, která je vložena v dekodéru, a chybovou hlášku, která je uvedena na obrazovce