Podpora

Satelitní televize

Kategorie

Časté dotazy

Líbí se mi vaše nabídka a chtěl/a bych si pořídit satelitní Telly. Kolik bych zaplatil/a za instalaci a jaká je vaše programová nabídka?

Z programové nabídky si můžete vybrat zde: https://telly.cz/tv/satelitni-tv/ cena standardní instalace je 1000Kč. Bližší informace o cenách naleznete v Ceníku.

Je satelitní Telly dostupná na celém území ČR?

Ano, satelitní Telly naladíte ve všech koutech ČR.

Jak si mohu objednat Telly?

Telly si můžete objednat přímo na těchto stránkách, kde vyplníte krátký formulář, který se vám zobrazí po kliknutí na políčko „Objednat“ u vámi zvoleného balíčku. Ze zákaznické linky se s vámi v nejbližší možné době spojíme pro sjednání registrace, postupu a data doručení satelitního zařízení k vám. Telly si můžete objednat i online přes zákaznickou zónu. Další možností je kontaktování přímo zákaznické linky na čísle 533 427 533.

Za jakých technických podmínek si mohu objednat satelitní Telly?

Pro satelitní příjem naší služby je potřebná vnější jednotka (LNB – konvertor + parabola o průměru 80 cm). Dále je nutný digitální satelitní přijímač (set-top box), který dodává naše firma, a k tomu příslušná dekódovací karta. Pokud nedisponujete parabolou a LNB konvertorem, naše firma realizuje dodávku i tohoto zařízení.

Mohu zařízení využívat na více televizorech nezávisle na sobě?

V současné době mohou být na smlouvu Telly evidovány až 2 set-top boxy. Počet uzavřených smluv na osobu není omezen.

Musím zařízení odkoupit, když chci využívat satelitní Telly?

Ne, zařízení odkupovat nemusíte. U zařízení (STB/CAM) se vám nabízejí možnosti odkupu či měsíčního pronájmu, přičemž cena pronájmu je závislá na typu zařízení. Více informací naleznete v Ceníku sekci Dokumenty.

Jaký je rozdíl mezi HD set-top boxem KAON MEDIA HD NA1170 a Telly CA Modulem?

Set-top box Kaon je samostatné zařízení, s dálkovým ovládáním které vám spolu s dekódovací smart kartou umožňuje příjem a dekódování satelitního signálu na jakékoli TV. Kromě toho disponuje množstvím dalších funkcí (nahrávaní, Time Shift,…).

CA Modul je dekódovací modul, který spolu se smart kartou vložíte do své TV a satelitní Telly tak budete moci sledovat pouze s TV ovladačem. Na rozdíl od set-top boxu neposkytuje žádné doplňkové funkce. Ty závisí na možnostech vaší TV. Pro použití CA Modulu je potřebné, aby vaše TV podporovala rozhraní CI/CI+ a měla zabudovaný DVB-S2 tuner.

CA modul

Co je Telly Smart CA Modul?

Telly Smart CAM byl navržen speciálně pro zákazníky Telly, aby jim umožnil přenos digitálního televizního vysílání přímo do jejich TV bez nutnosti připojení dalších zařízení.

Jak zjistím, jestli je moje TV kompatibilní s Telly CA Modulem?

Telly CA Modul je kompatibilní s televizory disponujícími CI/CI+ slotem a DVB-S2 tunerem.

Vložil/a jsem CA Modul do svého set-top boxu s CI+ slotem a na některých kanálech mi nefunguje zvuk.

Některé kanály satelitní Telly vysílají zvukovou stopu ve zvukovém formátu AAC. Váš set-top box pravděpodobně zvuk v tomto formátu nepodporuje. AAC byl navržen jako nástupce formátu MP3 ve standardech MPEG-2 a MPEG-4.

Jak mám nainstalovat CA Modul?

Návod jak nainstalovat a vyhledat kanály najdete ZDE. Případně kontaktujte naši zákaznickou linku 533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin, o víkendech a svátcích od 10:00 do 18:00 hodin.

Kde naleznu parametry ladění kanálů?

Technické parametry jednotlivých kanálů naleznete v sekci na tomto odkazu.

Používám CA Modul a některé kanály mi přestaly vysílat.

Zkontrolujte prosím nastavení parametrů svých kanálů a porovnejte je s aktuálními parametry na naší stránce. Někdy je zapotřebí na satelitu Telly provést změny parametrů kanálů, což má za následek změnu ve vaší TV.
Zkontrolujte i svůj e-mail, vždy když se plánuje změna technických parametrů kanálů, měli byste od nás předem dostat informaci o aktualizaci.

Set-top box KAON

Co je to Time Shift a jak ho můžu aktivovat?

Funkce Time Shift vám umožní pozastavit právě sledovaný program, přičemž ten se stále nahrává a vy jej můžete sledovat později. Funkce je dostupná na set-top-boxech KAON a na její využití je třeba mít zapojený externí disk (HDD). S USB flash diskem služba Time Shift bohužel není aktivní, jelikož vyžaduje vyšší rychlost zápisu dat, než dokáže poskytnout USB flash disk.

Jaký je datový tok při nahrávání / Time Shiftu na USB zařízení připojené k set-top boxu? Kolik minut záznamu mohu nahrát např. na 4 GB USB klíč?

Při SD záznamu je průměrný datový tok 14 Mbit za minutu a tedy 840 Mbit za hodinu. Při HD kvalitě (vysoká kvalita) je průměrný datový tok 45 Mbit za minutu a tudíž 2700 Mbit za hodinu. Na 4 GB klíč se vám tak vejde přibližně 4:30 hod. SD záznamu a 1:30 hod. HD záznamu. Tyto hodnoty se ale mohou měnit v závislosti na kvalitě vysílaného pořadu (sport a dynamické scény vyžadují větší tok než kreslené pohádky).

Set-top box nejde zapnout, nebo vypnout, kontrolka nesvítí vůbec.

Překontrolujte prosím připojení zařízení k elektrické síti a zda je možné jej zapnout, nebo vypnout, tlačítkem přímo na přístroji tj. ověřte, zda se nejedná o poruchu dálkového ovladače. Jestliže bude stav trvat, kontaktujte prosím zákaznickou linku 533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin, o víkendech a svátcích od 10:00 do 18:00 hodin.

LNB

Co to je LNB a jaký typ používáte?

LNB konvertor je součástí satelitního systému a spolu s parabolou slouží k příjmu satelitního signálu ze satelitu. V minulosti jsme používali LNB více typů a značek. Abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z Telly, používáme momentálně výhradně kvalitní LNB značky Inverto.

Aktuálně jsem zákazníkem satelitní konkurence. Kdybych se rozhodl pro Telly, znamenalo by to, že by váš technik nasměroval moji vlastní parabolu a službu zprovoznil?

Ano, v tomto případě k vám přijde náš technik a pokud to bude zapotřebí natočí vaši parabolu tak, abyste mohl sledovat Telly – pozice 1°W. Nainstaluje vám nový Telly set-top box s dekódovací kartou, protože zařízení s dekódovací kartou od konkurence vám s Telly fungovat nebude. Kromě toho udělá kompletní revizi vašeho satelitního systému, vymění LNB za kvalitní LNB značky Inverto a v případě potřeby vymění i kabeláž satelitního systému.

Proč vlastně LNB měníte? Jaký to má význam? LNB, které používám, teď nemá špatný signál (např. Sharp).

Jedná se nám především o kvalitu dodávaného signálu a předešlý LNB konvertor nesplňoval naše nároky. Proto přistupujeme k plošné výměně LNB, o jejichž kvalitě jsme přesvědčeni.

Pokud budu chtít Telly, tak nechápu, proč byste mi měli vyměnit LNB konvertor. Parabolu mám nastavenou dobře a nechci do ní zasahovat.

Samozřejmě do výměny LNB vás nemůžeme nutit, určitě ji ale doporučujeme, přičemž LNB je zahrnutý v ceně migrace. Pozor ale: V případě, že budete mít v budoucnosti problém s příjmem signálu zapříčiněný LNB a to jste podle našich záznamů odmítli v minulosti vyměnit, bude třeba následnou výměnu uhradit dle aktuálního Sazebníku cen.

Poruchy

Mám žádný nebo špatný signál.

Překontrolujte prosím připojení zařízení k TV a parabolické anténě, respektive LNB konvertoru, případně odpojte a znovu zapojte scart/HDMI kabel. Jestliže bude stav trvat, kontaktujte prosím zákaznickou linku 533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin, o víkendech a svátcích od 10:00 do 18:00 hodin.

Zařízení nefunguje a na obrazovce se objevuje chybové hlášení.

Podle chybového hlášení učiňte prosím následující kroky:

  • Tento kanál není zahrnut ve vašich předplacených TV balíčcích, nebo platnost balíku vypršela. Pro objednávku kontaktujte naše zákaznické centrum. – Kontaktujte zákaznickou linku Telly: 533 427 533.
  • Smart karta není aktivní. Pro aktivaci kontaktujte naše zákaznické centrum. – Kontaktujte prosím zákaznickou linku Telly: 533 427 533 v době, kdy budete u zapnutého zařízení.  Nebo reaktivujte zde: https://telly.cz/podpora/satelitni-tv/reaktivace-smart-karty/
  • Smart karta není vložena správně (chyba 24) – Překontrolujte správnost vložení karty do set-top-boxu a případně očistěte její čip měkkou tkaninou, Pokud bude stav trvat, kontaktujte zákaznickou linku Telly.
  • Není signál/Bez signálu/No signal/Není video signál/Není naprogramováno – Pravděpodobně máte špatně přepnutý vstup na vaší TV. Na vašem TV ovladači najděte tlačítko pro přepnutí vstupů (SOURCE, INPUT, A/V, obrázek čtverce se šipkou). Po zmáčknutí tlačítka se vám otevře seznam vstupů. Telly se nejčastěji nachází na jednom ze vstupů HDMI/SCART. Po výběru jednoho ze vstupů chvilku počkejte, zde naskočí obraz. Následně si vezměte ovladač od set-top boxu, který by již měl fungovat.
  • Váš televizní přijímač neposkytuje ochranu proti kopírování HDCP. – Můžete mít zapnuto v nastavení set-top boxu nebo TV. Ovladačem od set-top boxu postupujte touto cestou: MENU > NASTAVENÍ > NASTAVENÍ SYSTÉMU > OK >PIN: 0000 > NASTAVENÍ AV > OK > HDCP > OK > VYPNOUT > OK. Nyní se provede automatický restart. Pokud je hláška na obrazovce i nadále, zkuste obdobně vypnout HDCP i v nastavení vaší TV.
  • Chybějící kanály, které se vůbec nezobrazují v programové nabídce/Slovenské kanály místo českých apod. – Proveďte tovární nastavení dle návodu.
Vaši službu jsme si objednali, zařízení nám nainstalovali, ale příjem se nám ztratil.

Problém může být odstraněn následovně:

  • Zkontrolujte, zda je zařízení zapojené do sítě.
  • Zkontrolujte, zda je zařízení zapnuté. V menu přijímače proveďte tovární nastavení dle návodu.
  • Zkuste vypnout přijímač ze sítě na 5-10 minut a potom jej znovu zapojte do sítě.
  • Zkontrolujte, zda je přijímač správně propojen s televizorem.
  • Zkontrolujte, zda je dekódovací karta správně zasunutá v přijímači – tj. čipem nahoru a dozadu.
  • Pokud ani poté nebude situace vyřešena, kontaktujte prosím zákaznickou linku Telly: 533 427 533. Zde budete potřebovat znát číslo smlouvy, případně číslo karty. která je vložena v dekodéru, a chybovou hlášku, která je uvedena na obrazovce.

Ostatní dotazy

Jak dlouho trvá, než bude zpracován můj emailový dotaz?

Odpověď dostanete do 3 pracovních dnů.

Jak můžu změnit údaje ve smlouvě?

Pro změnu údajů ve smlouvě se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533, nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected] . Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě. Některé osobní údaje můžete také měnit sami v zákaznické zóně.

Jakým způsobem můžu hradit platby za služby Telly?

Platby ve prospěch Telly je možné hradit těmito způsoby:

  • Prostřednictvím SIPO na základě písemné žádosti, nebo požadavku ve smlouvě.
  • Převodem z účtu na účet 138 794 5352 / 2700 pod VS číslem vaší smlouvy.
  • Poštovní složenkou typu „A“ pro převod hotovosti na účet 138 794 5352 / 2700  pod VS číslem smlouvy.
  • Prostřednictvím Inkasa z účtu.
  • Kartou prostřednictvím platební brány GoPay v zákaznické zóně.
Co musím udělat, abych mohl/a platby hradit prostřednictvím SIPO?

Jestliže jste svůj požadavek nezadal/a přímo do smlouvy, je nutné zavolat na zákaznickou linku 533 427 533 a vyplnit formulář na změnu způsobu úhrady – viz Dokumenty – a zaslat emailem nebo poštou k nám do Telly.

Jak dlouho trvá vrácení přeplatku na účet?

Přeplatek vracíme do 30 dnů od schválení žádosti o navrácení.

Kam vrátit zařízení po ukončení smlouvy?

Pokud  bylo zařízení v pronájmu, tak se vrací k nám na centrální sklad poštou nebo osobně (v období Covidu pouze poštou). Adresa centrálního skladu Telly s.r.o. Karásek 2269/1k 621 00 Brno.

Jak mám uplatnit reklamaci služeb nebo fakturace či žádost o slevu za dobu nefunkčnosti zařízení?

Reklamaci je aktuálně možné uplatnit ověřeným e-mailem klienta, telefonicky na zákaznické lince Telly, nebo písemně s vlastnoručním podpisem klienta na korespondenční adrese Telly. Ve všech případech je třeba uvést číslo smlouvy a popsat konkrétní stav, jak se situace na místě instalace projevuje, nebo čeho přesně se požadavek týká.

Kam se mohu obrátit, pokud potřebuji mimosoudně vyřešit svůj spor?

Spotřebitel je oprávněn se v případě vzniklého sporu ze smlouvy uzavřené s Telly a v souvislosti s ní obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, a to za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ve sporech vztahujících se k poskytovaným službám elektronických komunikací (v rozsahu působnosti stanovené zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích) je takovým subjektem mimosoudního řešení sporu Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz). V ostatních sporech vyplývajících ze smlouvy je subjektem mimosoudního řešení sporu Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Zákaznická zóna

Chci si změnit email, telefon nebo adresu u smlouvy, jak na to?

Přihlaste se do zákaznické zóny na tomto odkazu: https://zona.telly.cz/ zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ pokud jich máte více a klikněte na „Můj profil – osobní údaje“ . Zde můžete údaje editovat.

Chci si změnit způsob úhrady fakturace.

Přihlaste se do zákaznické zóny na tomto odkazu: https://zona.telly.cz/ zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ pokud jich máte více a klikněte na „Faktury a platby – Nastavení plateb“ a zde si už můžete vybrat, jakým způsobem budete hradit fakturaci.

Chci uhradit okamžitě nedoplatek (vypadla mi platba, zapomněl/a jsem uhradit, atd.)

Přihlaste se do zákaznické zóny na tomto odkazu: https://zona.telly.cz/ zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ pokud jich máte více a klikněte na „Faktury a platby – seznam faktur“. Vidíte přehled všech svých faktur uhrazených i neuhrazených. U neuhrazených faktur je možnost tlačítka „Uhradit“ nebo „Uhradit celou dlužnou částku“, jakmile na to kliknete, budete přesměrováni na platební bránu GoPay, kde zadejte údaje ze své platební karty a platba se nám ihned přičte na účet a služba může být spuštěna, popřípadě nebude odpojena.

DIGI se mění na Telly

Jsem zákazník DIGI CZ. Jaké změny na mně čekají od 1. 4. 2020?

Veškeré informace o přechodu z DIGI na Telly naleznete zde telly.cz/co-se-meni/.