Podpora

Internetová televize

Kategorie

DIGI se mění na Telly: Aktualizace set-top boxů a aplikací

 

Od 1. dubna 2020 se DIGI TV mění na Telly a s touto změnou jsou spojeny i některé změny pro vaše aplikace a zařízení. Níže uvádíme bližší informace o plánovaných změnách, kdy se vám změní vzhled na jednotlivých zařízeních a aplikacích.

 

SATELITNÍ TELEVIZE

Satelitní Set-top box Kaon
Set-top box Kaon se automaticky zaktualizoval v noci z 31. března na 1. dubna na nový Telly firmware. Pro zákazníky se při používaní set-top boxu změní pouze logo DIGI na logo Telly. Uživatelům, kteří měli set-top box v noci vypnutý, se nový firmware stáhne automaticky při prvním zapnutí, aktualizaci nelze přerušit. V případě jakýchkoliv komplikací prosím uveďte set-top box do továrního nastavení podle návodu.

CA Modul
Pro uživatele s CA Modulem se nemění nic a vše zůstává tak, jak jsou zvyklí.

INTERNETOVÁ TELEVIZE

Set-top box Arris
Set-top box Arris se automaticky zaktualizoval v noci z 31. března na 1. dubna na nový Telly firmware. Pro zákazníky se při používaní set-top boxu změní pouze logo DIGI na logo Telly. V průběhu následujících týdnů spustíme úplně nové rozhraní pro set-top box Arris s novými funkcemi, jednodušším a hezčím ovládáním.

Webportál moje.digi2go.cz
Nově můžete spravovat svá zařízení a aplikace na adrese moje.telly.cz. Napárování zůstane, jak jste zvyklí s výjimkou aplikace pro Apple TV, Windows 10 a webového prohlížeče pro sledování TV. Ty bude potřeba odebrat a nahradit novým na stránce moje.telly.cz.

Aplikace pro chytré telefony a tablety iOS a Android
Pokud máte zapnuté automatické aktualizace, aplikaci DIGI2GO ve svém telefonu nebo tabletu již nenajdete, automaticky se změní na novou a vylepšenou aplikaci Telly. Pokud máte aktualizace vypnuté, nastavíte novou verzi manuálně. Po obnovení zůstává aplikace nadále autorizovaná a není třeba se opětovně přihlašovat. V Google Play a App Store naleznete aplikaci nově pod názvem Telly.

Aplikace pro Samsung Smart TV
Pokud máte zapnuté automatické aktualizace, aplikaci DIGI TV ve své Samsung televizi již nenajdete, automaticky se změní na novou aplikaci Telly. Pokud máte automatické aktualizace vypnuté, nastavíte novou verzi manuálně. Po obnovení zůstává aplikace nadále autorizovaná a není třeba se opětovně přihlašovat. Nově naleznete aplikaci ve SmartHub pod názvem Telly.

Pro některé modely Samsung TV do roku výroby 2016 (s operačním systémem Orsay) zůstane zákazníkům nainstalovaná aplikace DIGI TV z důvodu ukončení podpory pro tyto modely TV ze strany výrobce.

Aplikace pro Android TV/Android set-top box
Pokud máte zapnuté automatické aktualizace, aplikaci DIGI TV ve své Android TV nebo v Android set-top boxu již nenajdete, automaticky se změní na novou aplikaci Telly TV. Pokud máte automatické aktualizace vypnuté, nastavíte novou verzi manuálně. Po aktualizaci zůstává aplikace nadále autorizovaná a není třeba se opětovně přihlašovat. Nově naleznete aplikaci v Google Play pod názvem Telly TV (Pozor, pro chytré telefony a tablety je název Telly).

Aplikace pro Apple TV
Pro Apple TV je potřeba stáhnout a opětovně autorizovat novou aplikaci s názvem Telly, která přináší řadu vylepšení. Původní aplikace DIGI TV zůstane po nějakou dobu funkční, ale nepůjde již dále aktualizovat a nebude tak moci přinášet vám všechny výhody Telly. Aplikace Telly v App Store dostupná od 1. dubna 2020.

Aplikace pro zařízení s Windows 10
Pokud máte zapnuté automatické aktualizace, aplikaci DIGI TV ve svém zařízení s Windows 10 již nenajdete, automaticky se změní na novou aplikaci Telly. Pokud máte automatické aktualizace vypnuté, nastavíte novou verzi manuálně. Po aktualizaci je třeba původní aplikaci odstranit ze seznamu zařízení na moje.telly.cz a novou aplikaci opětovně autorizovat zadáním přihlašovacích údajů. Nově najdete aplikaci v Microsoft Store pod názvem Telly TV.