Rozsáhlá aktualizace aplikací pro internetovou televizi

1. 2. 2022

Telly aktualizuje své aplikace pro internetovou televizi. Aktualizace, která přinese řadu vylepšení našich televizních aplikací proběhne v průběhu noci (po 1:00) mezi 1. – 2. 2. 2022. Služba bude v průběhu aktualizace nefunkční. Za dočasné nepříjemnosti se omlouváme.

Rozsáhlá aktualizace aplikací pro internetovou televizi

Aktualizace se týká většiny Telly aplikací a zařízení, včetně set-top boxů Arris a přinese vyšší stabilitu platformy i řadu novinek. Zároveň odstraní drobnější chyby a nedostatky aplikace. Satelitní televize se aktualizace nijak nedotkne.

Novinky v Telly aplikacích:

  • Přepracovaný a modernější vzhled uživatelského prostředí.
  • Domovská obrazovka – U všech aplikací nově přibyde záložka Domů, pod kterou najdete výběr nejlepších pořadů dle hodnocení, kategorizaci obsahu dle žánrů i přehled rozkoukaných pořadů.
  • Upravená správa vlastních skupin stanic – Nastavení vlastních skupin se nyní bude propisovat i do ostatních zařízení a aplikací vedených pod vaším účtem. Skupiny budete moci spravovat přes webový přehrávač na stránce moje.telly.cz.
  • Nová verze EPG – Elektronický průvodce programů nyní přináší lepší a přesnější výsledky vyhledávání, včetně seskupení jednotlivých dílů seriálů.

Jak aktualizovat Telly aplikace pro vaše zařízení?

Aktualizace proběhne u většiny Telly aplikací automaticky v průběhu noci (po 1:00) mezi 1. a 2. únorem. Pokud by se aktualizace ve vašem zařízení neprojevila, postupujte prosím podle návodu níže dle vašeho zařízení.

  • Set-top box Arris – U set-top boxu proběhne automatický restart v nočních hodinách. Pokud se automatický restart neprojeví, restartujte váš set-top box ručně, nejlépe vytáhnutím set-top boxu z elektrické sítě a opětovným zapojením po 30 sekundách .
  • LG TV aplikace – Pro aktualizaci restartujte svou aplikaci nebo televizor. Pokud by se aktualizace neprojevila, aplikaci odstraňte a znovu nainstalujte z vašeho LG Content Store.
  • Android TV aplikace – Pro aktualizaci otevřete sekci Nastavení TV >> záložka Aplikace >> Telly >> Vymazat mezipaměť (Cache). Pokud by se aktualizace neprojevila, aplikaci odstraňte a znovu nainstalujte z vašeho Google Play Store.
  • Samsung Smart TV aplikace – Těchto aplikací se aktualizace netýká. Aplikace již byly aktualizovány.
  • tvOS aplikace – Dle vašeho nastavení se aplikace buď automaticky aktualizuje nebo bude potřeba manuální aktualizace (verze 1.12.13).
  • iOS a iPadOS aplikace – Dle vašeho nastavení se aplikace buď automaticky aktualizuje nebo bude potřeba manuální aktualizace (verze 3.9.17).
  • Android mobil/tablet – Dle vašeho nastavení se aplikace buď automaticky aktualizuje nebo bude potřeba manuální aktualizace.
  • Webový prohlížeč – Aktualizace se projeví automaticky, není potřeba uživatelský zásah. V případě komplikací bude nutné smazat a opětovně přidat webový prohlížeč ve správci zařízení na stránce moje.telly.cz.
  • Xbox aplikace – Nově je dostupná aplikace pro zařízení xBox. Aktualizaci proveďte manuálně ve vašem Microsoft Store.

V případě nefunkčnosti aplikací se prosím přihlaste do portálu moje.telly.cz a proveďte nové spárování aplikací. Pokud byste potřebovali pomoci, kontaktujte naší zákaznickou linku na čísle 533 427 533.