Slavíme první Telly narozeniny
1. 4. 2021
První dubnový den oslaví televizní operátor Telly rok od změny názvu z DIGI. Přesně před rokem televize Telly kromě nové vizuální identity zavedla smlouvy bez vázanosti. Za předchozích 12 měsíců se podařilo přijít s novým sportovním obsahem a nabídnout zákazníkům datově úspornější kodek. Zákazníci mohou své účty jednoduše spravovat online přes počítač, tablet nebo z mobilního telefonu. Televize Telly rovněž získala přenosová práva na zápasy prestižní organizace UFC a podepsala smlouvu o spolupráci se zápasníkem Jiřím Procházkou.
Ryze česká skupina LAMA ENERGY GROUP, která Telly vlastní, investovala do jejího rozvoje před loňským přejmenováním a v průběhu roku 2020 více čtvrt miliardy korun. Největší část peněz mířila do technologického rozvoje. Rozšířila se rovněž nabídka kanálů a LAMA ENERGY GROUP investovala do nových sportovních vysílacích práv.
Kromě rebrandingu dostala televize Telly kompletně novou vizuální identitu, která měla za cíl být výrazně modernější a také jednodušší. Této nelehké výzvy se zhostilo známé Studio Najbrt.
Nový sportovní obsah
V únoru 2021 došlo k úpravě sportovní nabídky a spuštění balíčků Sport online. Diváci Telly tak od té doby mohou za nižší ceny sledovat fotbalová utkání britské Premier League, španělské LaLigy, německé Bundesligy a italské Serie A. Tyto soutěže v minulém roce doplnily přenosy amerického fotbalu NFL, včetně slavného Super Bowlu a od ledna pak zápasy UFC, nejprestižnější světové MMA organizace.
V souvislosti s kontraktem na přenosy UFC zápasů se Telly podařilo podepsat smlouvu o marketingové a mediální spolupráci s českým MMA bojovníkem, Jiřím „Denisou“ Procházkou. Novinkou pro diváky Telly jsou přenosy wrestlingové organizace WWE, jež odstartovaly letos v březnu.
„Těší mě, že jsme naši nabídku rozšířili o nový sportovní obsah, včetně přenosů z prestižních organizací UFC a WWE. Kromě toho jsme našim zákazníkům zpřístupnili nové technologie, například úsporný kodek H.265 a nové aplikace pro televizory a mobilní zařízení různých výrobců,“ uvedl Vladimír Rusnák, ředitel televize Telly.
Stále jednoduše
Nabídka pro nové zákazníky je velmi jednoduchá. Telly nabízí tři programové balíčky s jasným pojmenováním Malý, Střední a Velký za 200, 400 a 600 korun. Ke každému z nich lze dokoupit filmový balíček HBO. Fanoušci sportu mohou využít i samostatný balíček Sport jen se sportovními kanály. Smlouvy u Telly jsou navíc bez vázanosti.
„I zde bylo cílem maximální zjednodušení a lepší orientace pro zákazníky. Značka Telly má symbolizovat jednoduchost a férovost “ upozorňuje Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
„Ceníme si věrnosti našich zákazníků a proto jsme pro ně připravili Telly klub, kdy si mohou každé výročí vybrat některou z odměn, navíc po celý rok jsou pro ně připraveny slevy do Telly shopu a výhody u našich partnerů,“ dodal Jan Schöppel. V roce 2021 byl navíc spuštěn ambasadorský program, kdy si stávající zákazníci Telly mohou přivydělat až 1 000 korun za každého nově přivedeného zákazníka.
Rychlejší správa účtu, nový kodek a inovace
Zákazníci Telly mohou od minulého roku spravovat svůj účet rychle a online přes počítač, tablet nebo z mobilního telefonu. V příslušné zóně mohou měnit své osobní údaje (např. kontaktní údaje nebo heslo), mít pod kontrolou všechny svoje faktury či nastavit způsob platby. Vše je maximálně jednoduché.
Redesignem prošly i televizní aplikace a sjednotilo se uživatelské rozhraní v set-top boxech a aplikacích a zavedlo se sdílení nahrávaného obsahu napříč zařízeními. Své oblíbené pořady mohou zákazníci sledovat až 7 dní nazpět. U internetové televize je možnost sledování až na 4 zařízeních (např. TV, mobil, tablet, počítač).
V průběhu loňského roku spustila Telly aplikaci i pro chytré televize LG. Telly již dříve nabídla vlastní aplikace pro televizory Samsung, Android TV a Apple TV.
Důležitou novinkou loňského roku byl také částečný přechod na nový úspornější kodek H.265. Díky němu mohou zákazníci sledovat svou televizi ve Full HD i téměř s poloviční rychlostí internetu než nyní. A navíc je Telly s tímto kodekem připravena na vysílání v Ultra HD/4K rozlišení.
Síla stability
V červnu 2020 proběhl výzkum mezi uživateli placených televizí, který si dal za cíl zjistit, co je pro jejich zákazníky nejdůležitější. Z výsledků vyplynulo, že hlavním kritériem je především stabilní příjem signálu, který nemá výpadky. A právě v tom Telly vyniká. Dle interních statistik společnosti fungovala internetová televize za poslední rok Telly 99,8 % času bez výpadků. Z průzkumů zákaznické spokojenosti vyplynulo, že 95 % zákazníků je se stabilitou TV platformy spokojeno.