Televize Telly nasazuje další světoznámou značku, kanál HGTV
4. 7. 2022
Televizní operátor Telly přidává do své nabídky nový kanál HGTV (zkratka z Home & Garden TV) vysílající především příběhy o přeměnách a rekonstrukcích nemovitostí a zahrad, rady a tipy od designerských expertů, a inspirací na to, jak si vlastnoručně věci vytvořit po domácku. Kanál vlastní společnost Warner Bros. Discovery.
Televizní stanice HGTV se objeví v nabídce televizního operátora Telly v balíčcích Střední a Velký. Naladí ji i zákazníci na původní DIGI nabídce Základ a Maxi. Dostupná bude od 4. července a nahradí kanál DocuBox, který ke stejnému datu z nabídky zmizí. Aktualizace programové nabídky proběhne pro zákazníky internetové i satelitní televize automaticky. Zákazníci s CA Modulem mohou kanál naladit na pozicích Thor-6, 12456, Vertical, 8PSK, 30000, 3/4, 2809 (TSID), 187 (NID), 9028 (SID).
HGTV se snaží svým obsahem divákům ukázat, jak výhodně nakupovat nemovitosti, jak je přestavit a zdokonalit, a nabízí tipy a triky jak si z nich udělat domovy svých snů. Špičkoví američtí designéři provedou kompletními renovacemi domů a zahrad tak, aby zajistili rozrůstajícím se rodinám vše, co potřebují. Ukážou i proměny starých a zchátralých domů s úžasnými výsledky. To své si v obsahu HGTV najde divák s jakýmkoliv rozpočtem, ať už s velmi nízkým či neomezeným. Právě tato rozmanitost pořadů a designérských nápadů inspiruje diváky po celém světě.
Stranice HGTV je dabovaná do českého a slovenského jazyka. Mezi její stěžejní pořady patří například Hledači domů nebo Zamilovaný do renovací, ve kterém realitní makléřka a designérka Egypt Sherrodová a její manžel, stavitel Mike Jackson, pomáhají lidem ve Spojených státech najít jejich nový dokonalý domov. Stanice HGTV vysílá od roku 1994.
„Češi jsou národem kutilů, milujeme své zahrady, chaty, domy i byty. Zařazení světově proslulého kanálu určeného nejenom kutilům, ale díky lifestyle přesahu všem, koho baví proměny a rekonstrukce nemovitostí, je krokem, který naší programovou nabídku ještě více zatraktivní,“ říká šéf marketingu Telly Jan Schöppel.
„HGTV je jedním z hlavních kanálů v portfoliu Warner Bros. Discovery, který jsme nedávno uvedli na český a slovenský trh. Díky jeho zařazení do Telly nabídky jsme velice rádi, že další bázi diváků přineseme spoustu nových inspirací a nápadů o zvelebování toho, co jim je nejcenější – jejich domovů.“, říká Klára Kotenová, Distribution & Business Development Manager CEE ve společnosti Warner Bros. Discovery.