Telly aktualizuje své aplikace a přidává nové funkce
18. 3. 2024
V týdnu od 18. března probíhá velká aktualizace všech televizních aplikací Telly. Nově přibyde možnost výběru jazykových stop, zobrazení titulků a výběr kvality streamu. Telly zároveň dokončila podporu zařízení s operačním systémem VIDAA.
Novinkou pro všechna podporovaná zařízení je možnost u konkrétních televizních stanic vybrat si jazykovou stopu nebo zobrazit titulky. Pro diváky to znamená větší komfort při sledování televize – u pořadů, kde je k dispozici další jazyková stopa, si mohou pustit například původní audiostopu v angličtině. U jednotlivých pořadů je rovněž možné zobrazovat původní nebo české titulky.
Novinkou je i možnost zvolit nižší, případně vyšší kvalitu videa, což se hodí v případě, že jste například v oblasti s horším pokrytím internetového signálu. Díky tomu budete moci sledovat vysílání plynuleji bez přerušování. Součástí aktualizace je i oprava drobných chyb.
Pokud nemáte nastavené automatické aktualizace svých aplikací nebo v případě, že vaše Telly aplikace nebude fungovat správně, proveďte prosím manuální aktualizaci a nové funkce se vám objeví.
Telly aplikace na všech TV platformách
Aplikace Telly je dostupná na všech nejrozšířenějších TV platformách. Můžete ji sledovat na televizorech Samsung Smart TV (Tizen), LG TV (webOS), Android TV / Google TV, Apple TV nebo VIDAA, dále také na mobilních telefonech a tabletech (Android / iOS, iPadOS), Xboxu, Android set-top boxech nebo ve webovém prohlížeči.
Podpora VIDAA OS
Telly zároveň od konce ledna rozšířila dostupnost podporovaných zařízení s operačním systémem VIDAA OS se všemi komfortními funkcemi, které zákazníci znají již z ostatních operačních systémů. Vedle televizorů značky Hisense je nyní možné stáhnout aplikaci Telly i u dalších značek televizí využívajících tento operační systém. Jde především o televizory značek: JVC, Toshiba, Sencor, Nexus, Strong a dalších.
Podpora starších aplikací webOS 1 a 2
U starších televizorů, kde výrobce omezuje podporu operačních systémů, dojde bohužel po aktualizaci k jejímu znefunkčnění. Jedná se o televizory LG vyrobené před rokem 2015 s operačním systémem webOS 1 a webOS 2. Pokud patříte mezi zákazníky dotčené touto aktualizací, kontaktujte nás na zákaznické lince: 533 427 533, máme pro vás připravené řešení. U televizorů LG s novějším operačním systémem bude aplikace i nadále funkční.