Letní akce Telly: 20% sleva na TV balíčky a členství iDnes Premium zdarma
18. 7. 2024
Televizní operátor Telly spustil 18. července svou letní produktovou kampaň. V ní nabízí velké množství výhod, například 20procentní slevu na své dva nejoblíbenější balíčky nebo členství iDnes Premium na rok pro všechny nové zákazníky.
Letní produktová kampaň operátora Telly nabízí 20procentní slevu pro balíčky Střední (111 TV kanálů) a Velký (127 TV kanálů). Dlouhodobě platí, že balíček Střední je mezi zákazníky Telly nejoblíbenější.
Fanoušci sportu mají navíc v rámci letní kampaně možnost přikoupit si balíček HBO včetně streamingové služby Max plné prémiového obsahu za zvýhodněnou cenu 100 Kč na 6 měsíců namísto standardních 250 Kč.
Novinkou je pak díky partnerství s mediální skupinou Mafra roční předplatné iDnes Premium pro všechny nové zákazníky. Služba iDnes Premium přináší přístup k tisícům uzamčeným článkům, dále nabízí elektronické knihy nebo časopisy zdarma a možnost přednostního nákupu vstupenek na vybrané kulturní či sportovní akce. Roční předplatné v ceně 890 korun dostanou všichni noví zákazníci Telly, kteří si v rámci internetové televize zakoupí kterýkoliv ze tří základních balíčků – Malý, Střední nebo Velký.
„Jsem rád, že naše letošní letní kampaň nabízí nové, v naší produktové kampani dosud nezahrnuté zvýhodněné nabídky, zejména možnost přístupu ke všem článkům na zpravodajském serveru iDnes.cz.,“ říká marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.