Telly spouští vánoční kampaň, nabízí na tři měsíce největší balíček za cenu nejlevnějšího
14. 11. 2022
Televizní operátor Telly od 15. listopadu spouští svou vánoční kampaň. Stejně jako loni i letos nabídne na první tři měsíce největší balíček s více než 120televizními programy za 250 Kč/měs. k libovolnému předplatnému a navíc k tomu vánoční dárek.
Telly svou vánoční kampaň uvádí sloganem „tradiční vánoční podívaná raz dva“. Mnoho českých rodin má na vánoční svátky rituál — již poněkolikáté sledují filmy, které znají nazpaměť, ale přesto si je ani letos nenechají ujít.
Vánoční nabídka pro nové zákazníky po dobu prvních tří měsíců nabízí balíček Velký za cenu nejlevnějšího Malého balíčku. Balíček Velký, který zahrnuje více než 120 televizních kanálů (73 v HD kvalitě) a běžně stojí 650 korun, je tak k dispozici za pouhých 250 korun. Navíc každý zákazník dostane coby vánoční dárek deskovou hru (pouze za cenu poštovného).
Speciální deskovou hru nazvanou Dobře naladěná deskovka vyvinula pro Telly společnost MIDU games. Vědomostně-dovednostní hra je určena pro 2-6 hráčů a její součástí je rovněž dětská varianta pro nejmenší hráče. Novinkou letošního roku je pak rozšíření o další hrací kartičky.
Samotnou mediální kampaň, o jejíž vizuální podobu se postarala agentura Grizzlink, spouští Telly v úterý 15. listopadu a trvat bude do konce roku. Poběží v online kanálech a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
„Zvýhodněné předplatné pro první tři měsíce je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbené. To je důvod, proč jsme k němu nasměrovali rovněž naši letošní vánoční kampaň, ke které přidáváme i nový přídavek pro naši deskovou hru,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.