Vánoční kampaň Telly letos ve stylu lenošení a s dárkem pro nové zákazníky
16. 11. 2020
Telly se startem kampaně otevřela i vlastní e-shop
S heslem „Lenošením ku zdraví!“ odstartovala Telly letošní vánoční kampaň. Zároveň spustila vlastní e-shop plný užitečných dárků k televizní zábavě. Vánoční kampaní Telly oslovuje nové zákazníky, na které při objednání služby čekají 3 měsíce naplno, tedy 3 měsíce televizní zábavy s rozšířenou nabídkou více než 120 televizních programů bez dalších příplatků a k tomu dárek z e-shopu v podobě vánoční dárkové kolekce. Nabídka platí pro internetovou i satelitní Telly.
Letošní rok je náročný a Vánoce budou také jiné, než jsme zvyklí. Paradoxně to nejlepší, co pro sebe i ostatní můžeme udělat, je užít si poklidné lenošení v bezpečí domova. Ideálním partnerem, který nás pobaví i vzdělá, je právě televize se spoustou tematických HD kanálů. „Vybízíme lidi, že si mohou dopřát lenošení u televize bez výčitek, pomoci tím sobě, i svým blízkým, a ještě přispět ke zlepšení situace v celé zemi,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně „Dobře naladěné Vánoce“ Jan Schöppel, marketingový manažer Telly.
V nabídce má Telly tři základní programové balíčky – Telly Malý za 200 Kč, Telly Střední za 400 Kč a Telly Velký za 600 Kč, pro sportovní fanoušky pak všechny sportovní stanice Telly v balíčku Telly Sport za 250 Kč měsíčně. „Kampaní „Dobře naladěné Vánoce“ oslovujeme všechny potenciální zákazníky, pro které v případě, že si objednají naše služby v podobě jakéhokoliv programového balíčku, máme připravenou rozšířenou nabídku více než 120 programů, kterou jim na 3 měsíce dáme bez dalších příplatků,“ upřesňuje Jan Schöppel bonusovou nabídku s názvem „3 měsíce naplno!“.
Všichni noví zákazníci dostanou navíc ještě dárek z Vánoční kolekce Telly. „Jde o speciální balíček sestavený pro vánoční lenošení u televize, který obsahuje smaltovaný, ručně vyráběný retro plecháček, kulich a červené ponožky Telly,“ říká Jan Schöppel. Na Vánoční kolekci, ale i na další dárkové předměty se všichni mohou podívat v e-shopu Telly. „Vlastní e-shop otevíráme současně se startem vánoční kampaně. Nakoupit v něm může vánoční dárky úplně každý,“ doplňuje Jan Schöppel, marketingový manažer Telly.
Vánoční kampaní osloví televizní operátor potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích. Strategický koncept, grafiku i produkci kampaně zajišťuje agentura Grizzlink. Kampaň odstartovala dnes a poběží do konce roku.
Zákazníci Telly mají k dispozici až 130 programů, z toho 79 v HD a mohou Telly sledovat na 4 různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení. Internetovou Telly naladíte s využitím set-top boxu Arris na každém televizoru. Kromě toho lze televizi Telly sledovat na mnoha dalších zařízeních a v mnoha aplikacích. Jednou z možností jsou chytré televizory Samsung Smart TV, dále televizory se systémem Android nebo zařízení Apple TV a v přípravě je aplikace pro chytré televizory LG. Dalšími možnostmi jsou počítače a internetové prohlížeče. Telly si pustíte v některém z běžných prohlížečů Firefox, Opera, Edge či Chrome a lze ji sledovat také přes mobilní zařízení (telefony, tablety) s iOS nebo Android a zařízení s Windows 10. Internetovou Telly lze sledovat ve vysokém rozlišení i v místech se slabším internetem, protože k HD obrazové kvalitě postačuje i nízká rychlost připojení již od 3 mbps.