Vyjádření pro zákazníky Telly k programům TV Prima
3. 2. 2022
Vážení zákazníci,
reagujeme na záplavu vašich dotazů a výtek týkajících se vysílání programů Prima, které u vás vyvolala mediální komunikace TV Prima směrem k zákazníkům služby O2 TV, a která kromě sociálních sítí probíhá i přímo ve vysílání TV Prima, jež u Telly sledujete.
Především bychom vás chtěli ujistit, že není pravda, že bychom snad za vás nebojovali a nesnažili se udržet cenové podmínky, jakož i neomezené přetáčení odvysílaného obsahu na programech Prima beze změn. Celý rok 2021 jsme otázku vysílání TV programů Prima intenzivně řešili a snažili se vyjednat co nejmenší nárůst ceny i možnost zachování přetáčení obsahu beze změn. Bohužel jsme se však od Primy nesetkali se vstřícným ani s věcným přístupem a pod hrozbou vypnutí signálu programů TV Prima (k čemuž skutečně TV Prima začala podnikat konkrétní kroky) jsme nakonec byli donuceni požadované podmínky akceptovat. I proto jsme museli upravit ceny našich služeb a začali připravovat omezení přetáčení reklam podle požadavků TV Prima od 1.3.2022, ačkoliv ani nám se taková situace nelíbí a dobrovolně bychom k ní nikdy nepřistoupili. Není tedy pravda, že by O2 TV byla jediným operátorem, který s požadavky TV Prima nesouhlasil. Nám ale nakonec bohužel nezbyla jiná možnost než se podvolit.
Nechceme se nechat zatáhnout do obchodních sporů týkajících se programů TV Prima u jiných poskytovatelů služeb placené TV, ale cítíme potřebu se vyjádřit, že braní zákazníků jako rukojmích skrze mediální kampaně nepodporujeme. Sami jsme v minulosti museli podobným praktikám čelit a nepovažujeme je ani za férové ani za zákonné.
V zájmu zákazníků doufáme, že se situace brzo uklidní namísto eskalace u dalších poskytovatelů placené TV, kteří jsou podle našich informací v podobné situaci jako je nyní O2 TV. Zároveň bychom chtěli všechny naše zákazníky ubezpečit, že Telly prodloužila s TV Prima smlouvu a o programy TV Prima u nás nepřijdete.
Vaše Telly