DIGI TV spouští sedmidenní archiv vysílání
1. 12. 2017
DIGI TV nově poskytla s platností od 1. prosince 2017 svým zákazníkům další významný benefit. Všem uživatelům televize přes internet i těm zákazníkům, kteří mají k satelitní DIGI TV zakoupenou mobilní službu DIGI2GO, rozšířila bezplatně archiv vysílání ze současných tří dnů na celý týden. To znamená, že při počtu více než sta kanálů v kompletní programové nabídce televize přes internet, mají zákazníci v každý moment k dispozici na 17 tisíc hodin kvalitní televizní nabídky. Bezplatné rozšíření archivu na sedm dní pro všechny zákazníky platí do 31. března 2018.
Pro všechny zákazníky až do konce března zdarma!
DIGI TV nově poskytla s platností od 1. prosince 2017 svým zákazníkům další významný benefit. Všem uživatelům televize přes internet i těm zákazníkům, kteří mají k satelitní DIGI TV zakoupenou mobilní službu DIGI2GO, rozšířila bezplatně archiv vysílání ze současných tří dnů na celý týden. To znamená, že při počtu více než sta kanálů v kompletní programové nabídce televize přes internet, mají zákazníci v každý moment k dispozici na 17 tisíc hodin kvalitní televizní nabídky. Bezplatné rozšíření archivu na sedm dní pro všechny zákazníky platí do 31. března 2018.
„Průzkumy ukazují, že diváci postupně stále více oceňují služby moderní televize, jako je právě archiv. Dává jim svobodu podívat se na vybraný televizní program v době, kdy na to mají chuť a čas,“ říká Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti DIGI CZ. Vzhledem k tomu, že v současnosti je u většiny poskytovatelů standardem archiv na dva, respektive tři dny, představuje jeho rozšíření na celý týden výrazné zlepšení nabídky. „Při sedmidenním archivu již nejsou zákazníci prakticky vůbec limitováni televizním programem, pokud tedy nechtějí sledovat například přímé sportovní, kulturní přenosy či aktuální zpravodajství,“ doplňuje Vladimír Rusnák.
Díky archivu se mohou všichni zákazníci podívat na libovolný pořad, který DIGI TV vysílala, a to až sedm dní zpětně. Jednoduše si jej vyhledají a spustí. Rozšíření se týká všech klientských zařízení, tedy set-top boxů, mobilních aplikací (iOS, Android, Win10) i webového rozhraní. Změna se všem zákazníkům na set-top boxech projevila automaticky. Pokud se tak nestalo, pomůže, když se set-top box na chvíli odpojí od elektřiny a znovu zapojí. Mobilní aplikace stačí vypnout a znovu zapnout, na webové rozhraní se pak znovu přihlásit.
Sedmidenní archiv je zatím pro všechny zákazníky bezplatně dostupný do 31. března 2018. Poté si budou moci uživatelé televize přes internet či mobilní služby DIGI2GO zvolit buď návrat k bezplatnému archivu na tři dny, nebo si za poplatek vyberou sedmidenní. Ve hře je ovšem stále varianta, že se sedmidenní archiv na DIGI TV stane novým standardem.
Kromě archivu nabízí plnohodnotná moderní televize přes internet či mobilní služba DIGI2GO další atraktivní funkce. Jde například o možnost pustit si vybraný program od začátku, vrátit si libovolnou scénu díky funkci zpětné zhlédnutí nebo nezáživné pasáže rovnou přeskočit, nahrát si až třicet hodin televizního programu, a především možnost sledovat DIGI TV až na čtyřech různých zařízeních nezávisle. Kromě klasické televize též na počítači, tabletu či na chytrém telefonu. Svůj pořad si tedy může v klidu a bez nedorozumění vybrat každý člen domácnosti.
Všichni noví zákazníci DIGI TV si navíc nyní mohou díky akci Zima zadarmo užít čtyři měsíce sledování kompletní programové nabídky více než sta kanálů zcela zdarma, a to včetně pronájmu set-top boxu. Stačí, aby si objednali do konce roku libovolný programový balíček na satelitní DIGI TV, ideálně s mobilní službou DIGI2GO, nebo plnohodnotnou televizi přes internet. Celou zimu pak mohou sledovat ty nejlepší filmy, seriály, dokumenty či sportovní přenosy. Po čtyřech měsících se jim aktivuje služba, kterou objednali, a zároveň jim za pátý měsíc užívání DIGI TV přijde první faktura.