Informace k výpadku satelitního signálu
21. 9. 2018
Dne 21. 9. 2018 ráno došlo k plošnému výpadku satelitního signálu celé platformy na území České i Slovenské republiky. Výpadek tak postihl zákazníky satelitní DIGI TV stejně jako zákazníky Slovak Telekomu. Na odstranění závady se pracuje. V případě, že se Vám na obrazovce ukáže hlášení „Zvolený kanál není k dispozici“ nebo se Vám některé kanály ztratily z nabídky, vraťte set-top box Kaon do továrního nastavení dle návodu zde. V případě, že se Vám nepodaří kanály naladit, prosím, opakujte celý postup uvedení set-top boxu do továrního nastavení za 30 minut.
Dnes ráno (21. 9. 2018) došlo k plošnému výpadku satelitního signálu celé platformy na území České i Slovenské republiky. Výpadek tak postihl zákazníky satelitní televize stejně jako zákazníky Slovak Telekomu. Na odstranění závady se pracuje.
Doporučení pro zákazníky satelitní DIGI TV
V případě, že se Vám na obrazovce ukáže hlášení „Zvolený kanál není k dispozici“ nebo se Vám některé kanály ztratily z nabídky, vraťte set-top box Kaon do továrního nastavení dle návodu zde. V případě, že se Vám nepodaří kanály naladit, prosím, opakujte celý postup uvedení set-top boxu do továrního nastavení za 30 minut.
Přestože výpadek signálu nebyl způsoben na straně DIGI TV, všem zákazníkům se omlouváme. Děkujeme za pochopení.
Zákazníků využívajících službu internetová DIGI TV se výpadek netýká a jejich vysílání funguje standardně.