Zvažujete  odchod od Telly?

Zvažujete odchod od Telly?

To nás mrzí! Ale zkusme společně najít ještě řešení, které vám bude lépe vyhovovat.

Co vás trápí?

Výhody, o které přijdete

Prokazatelně nejlepší TV
Telly získala 4,7 z 5 hvězdiček a vyhrála Czech Contact Center Award. Podívejte se, jak si Telly vede v porovnání internetových televizí.

Stabilní obraz v HD
S Telly můžete sledovat až 91 programů v HD kvalitě. Bez výpadků a bez sekání! Až 95 % našich zákazníků si vychutnává špičkový obraz každý den.

Programy podle chuti
Zápasy Ligy mistrů, UFC či Oktagon nebo dokumenty z National Geographic. Vaše oblíbené programy můžete sledovat až na 6 zařízeních (2 v ceně balíčku).

Odměny bez závazků
S Telly máte nulové závazky! O to více vás odměňujeme za věrnost. Noví zákazníci si užívají odměny a soutěže a ti stávající čerpají benefity z věrnostního programu.

Více služeb se slevou
Používáte v rodině televizi i volání? Zkombinujte televizní balíčky s výhodným voláním, a snižte své výdaje díky výhodným slevám.

Vydělávejte s Telly
Zaregistrujte se jako Telly ambassador(ka) a získejte finanční odměnu až 1000 Kč za každého přivedeného zákazníka.

Časté dotazy

Jak mohu vypovědět smlouvu s Telly?

Smlouvu lze ukončit výlučně výpovědí s klasickou 30 denní výpovědní lhůtou. Pokud trváte na ukončení smlouvy, zašlete nám prosím Vaši výpověď (s číslem smlouvy a podpisem zákazníka), ověřenou e-mailovou adresou na e-mail: [email protected] nebo klasickou poštou na adresu:

Telly s.r.o.
P. O. Box 34
639 34 Brno

Jak mohu odstoupit do 14 dnů od smlouvy s Telly?

Od smlouvy s Telly máte právo odstoupit do 14 dnů. Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy a vyplňte potřebné údaje.

Vyplněný formulář nám můžete poslat z ověřené e-mailové adresy na e-mail: [email protected] nebo klasickou poštou na adresu:

Telly s.r.o.
P. O. Box 34
639 34 Brno

Jaká je výpovědní lhůta pro ukončení smlouvy s Telly?

Výpovědní lhůta trvá 30 dnů. Tuto dobu potřebujeme pro správnou administraci vašeho požadavku a ukončení služeb.

Jak mohu ukončit smlouvu s Telly z důvodu úmrtí?

V případě úmrtí zákazníka nám prosím zašlete kopii úmrtního listu a smlouvu okamžitě ukončíme. Tento doklad můžete poslat e-mailem na adresu [email protected] nebo klasickou poštou na adresu:

Telly s.r.o.
P. O. Box 34
639 34 Brno

Kam mám vrátit zařízení po ukončení smlouvy?

Pokud jste používali naše zařízení v pronájmu, zašlete nám ho prosím na centrální sklad zásilkovou službu – Česká pošta, PPL, DHL apod.(v nerozbitném obalu), a to na adresu:

Telly s.r.o.
Karásek 2269/1k 
621 00 Brno

Jaké jsou výhody internetové televize Telly oproti jiným druhům televize?

Oproti satelitní televizi nabízí internetová televize Telly mnoho výhod:

  • Kromě živé televize můžete sledovat komplet programy všech stanic až 7 dní zpětně,
  • vysílání si můžete kdykoliv pozastavit a libovolně přetočit,
  • nebo nahrát jediným kliknutím až několik desítek hodin pořadů na 30 dní, aniž byste měli připojené jakékoliv externí zařízení.
  • Kromě toho se můžete na naši TV podívat kdekoliv v ČR,
  • na vašem mobilu, tabletu nebo PC, Apple TV, Android TV/set-top boxu, nebo chytré TV Samsung a LG TV.
Jak mohu změnit službu bez zrušení smlouvy?

Pokud máte zájem o změnu odebíraných služeb, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533 nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected]. Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě.

Jak mohu zkombinovat služby bez zrušení smlouvy?

Zkombinujte si televizní balíčky s širokou nabídkou zvýhodněných tarifů od Telly. Ušetříte tak tisíce korun ročně.

Jakmile si vyberete, kontaktujte nás na naši zákaznickou linku 533 427 533 nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected].

Jak dlouho trvá, než bude zpracován můj dotaz poslaný e-mailem?

Snažíme se, abychom vaše odpovědi vyřešili vždy co nejdříve, nejlépe v rámci daného pracovního dne. Naši odpověď garantujeme max. do 2 pracovních dnů.

Jak mohu změnit e-mail, telefon nebo adresu u své smlouvy?

Přihlaste se do zákaznické zóny, zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ (pokud jich máte více) a klikněte na „Můj profil – osobní údaje“. Zde můžete své údaje změnit.

Jak mohu změnit způsob úhrady fakturace u Telly?

Přihlaste se do zákaznické zóny, zvolte správnou smlouvu v kolonce „Číslo smlouvy“ (pokud jich máte více) a klikněte na „Faktury a platby – Nastavení plateb“. Zde si už můžete vybrat, jakým způsobem budete hradit fakturaci.

Jakým způsobem mohu hradit platby za služby Telly?

Platby za objednané služby u Telly můžete hradit těmito způsoby:

  • Kartou prostřednictvím platební brány GoPay v zákaznické zóně. 
  • Převodem z účtu na účet 138 794 5352 / 2700 pod VS číslem vaší smlouvy. 
  • Prostřednictvím SIPO na základě písemné žádosti nebo požadavku ve smlouvě. 
  • Prostřednictvím Inkasa z účtu.
  • Poštovní složenkou typu „A“ pro převod hotovosti na účet 138 794 5352 / 2700  pod VS číslem smlouvy.
Jak mohu změnit údaje ve smlouvě?

Pro změnu údajů ve smlouvě se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku 533 427 533, nebo ověřeným e-mailem na adresu [email protected]. Následně dojde ke sjednání postupu pro konkrétní změnu ve smlouvě. Některé osobní údaje můžete také měnit sami v zákaznické zóně.

Vrátit se k nám můžete kdykoliv.

Formulář pro žádost na odvolání výpovědi