Podpora

Satelitní televize

Kategorie

Chybové hlášky a možná řešení problémů pro bezkartový Telly CA Modul

CAM se neověřuje Zkontrolujte kompatibilitu s vaší TV.
Zkontrolujte, zda je modul správně připojen.
Není možné sledovat kódované kanály Zkontrolujte, zda je modul správně připojen.
Pokud se vám zobrazí jiná hlášení o chybě, vyhledáte je podle čísla v seznamu uvedeném níže.
chyba 9 (Ref 9) Platnost účtu expirovala z důvodu delšího nevyužití. Pro aktivaci nás kontaktujte na zákaznické lince 533 427 533, nebo postupujte dle návodu zde: https://telly.cz/podpora/satelitni-tv/navody/smart-karta/  .
chyba 10 (Ref 10) Tento kanál není součástí vámi objednaného balíčku. Pro objednání nás kontaktujte na zákaznické lince 533 427 533.
chyba 11 (Ref 11) Účet je pozastaven pravděpodobně z důvodu nedoplatku.
chyba 25 (Ref 25) Probíhá instalace modulu. Tento proces trvá maximálně 60 minut od zaslání aktivační SMS.
chyba 21 (Ref 21) Smart karta byla zablokována.
chyba 300 (Ref 300) Vysílaný obsah není dostupný pro váš region.