Podpora

Satelitní televize

Kategorie

Plánovaná aktualizace set-top boxů Kaon

Všechny zákazníky satelitní televize DIGI TV, kteří mají set-top box Kaon, čeká v noci z úterý 25. června na středu 26. června jeho plánovaná aktualizace. Začít by měla kolem jedné hodiny v noci, což zajistí, že ji většina zákazníků vůbec nezaznamená. Aktualizace se uskuteční z důvodu vylepšení kompatibility set-top boxu Kaon s platformou DIGI TV a dalšího zlepšení uživatelského komfortu zákazníků.

Plánovaná aktualizace se týká pouze těch zákazníků, kteří využívají satelitní set-top box Kaon, nijak se nedotkne satelitních zákazníků s CA Moduly ani zákazníků televize přes internet.

Hlavním předmětem aktualizace bude zavedení audio pop-up okna. To bude na zákazníky nově automaticky vyskakovat, když pomocí červeného tlačítka na dálkovém ovládání změní jazykovou stopu tam, kde je dispozici. Novinka zabrání, aby zákazníci řešili, co se stalo s vysíláním, když například stisknou červené tlačítko omylem. Nové audio pop-up okno je bude o přepnutí jazykové stopy informovat.

V nové verzi firmware na set-top boxu dojde též k vylepšení funkce plánování nahrávek. Při současné verzi se mohlo ojediněle stát, že pokud zákazník plánoval nahrávky pomocí EPG (Electronic Pogram Guide – Elektronický programový průvodce) a následně tento plán zkontroloval, set-top box mu zamrzl. K tomu již s novým firmware docházet nebude. Další změny se týkají pouze drobných vylepšení kompatibility set-top boxu s platformou DIGI TV, opravy překlepů a překladů. Plánovaná aktualizace se tedy využije k dílčím vylepšením.

Pokud budou mít zákazníci set-top box v době aktualizace ve stand-by režimu, ve většině případů si zhruba 15minutové aktualizace ani nevšimnou. Nebude potřeba na set-top boxu znovu provádět všechny kroky z továrního nastavení jako je volba země, poskytovatele a další. Zachovány zůstanou vlastní seznamy kanálů i plánované nahrávky zákazníka. Měnit se nebude ani kanálová mapa.

V případě, že zákazníci budou mít v průběhu plánované aktualizace set-top box vypnutý, dojde k ní až při jeho opětovném zapnutí s tím, že televizi budou moci sledovat znovu až po jejím dokončení, tedy řádově po 15 minutách. Aktualizace se nedá přerušit.

Pokud se přeci jen u některých zákazníků vyskytne problém, mělo by pomoci restartování set-top boxu a jeho opětovná konfigurace z továrního nastavení – viz telly.cz/restart. V případě, že budou problémy přetrvávat, nebo si s nimi zákazníci nebudou vědět rady, mohou kontaktovat DIGI TV na zákaznické lince 533 427 533, případně prostřednictvím chatu zde na webových stránkách či na sociálních sítích.