Telly otevřela online zákaznickou zónu

23. 10. 2020

Zákazníci Telly mohou nově a pohodlně online spravovat svůj Telly účet přes počítač, tablet nebo z mobilního telefonu. Jednoduše online se nyní stanete i zákazníkem Telly, objednáte si službu, zvolíte balíček programů, nastavíte způsob placení. Ze zákaznické zóny pak můžete rovnou za vybrané služby zaplatit kartou přes platební bránu a hned poté začít služby využívat.

Nová zákaznická zóna je další v řadě inovací, které televizní operátor Telly slíbil svým zákazníkům při změně značky letos na jaře. „Věříme, že jde o další krok ke spokojenosti našich zákazníků,“ říká Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb Telly.

Stávající zákazníci se do zákaznické zóny přihlásí jednoduše na stránce https://zona.telly.cz/. Před prvním přihlášením je nutná jednoduchá registrace na https://zona.telly.cz/prvni-prihlaseni, kde si systém pro ověření vyžádá údaje ze zákaznické smlouvy. Po vstupu do zákaznické zóny si předplatitelé mohou aktualizovat své osobní údaje, snadno zkontrolují své platby a faktury, které také jednoduše zaplatí přímo ze zákaznické zóny přes platební bránu. Lze nastavit či změnit platební metodu včetně pravidelných plateb. Platební brána v zákaznické zóně Telly podporuje platby prostřednictvím kreditních karet, online bankovní úhrady a také další moderní způsoby jako PayPal, GooglePay a další. Do schránky zpráv budou zákazníci dostávat informace o všech novinkách, technická oznámení a další důležitá sdělení.

„Zákaznickou zónu vnímáme jako další z nástrojů péče o zákazníka. Chceme, aby si náš zákazník mohl sám zvolit, jak ovládat svoje služby i jakým způsobem s námi chce komunikovat,“ vysvětluje Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb Telly. „Dnes s námi každý může komunikovat po telefonu, emailu, chatu nebo si jednoduše služby ovládá sám v nové zákaznické zóně. Ta je k dispozici samozřejmě nepřetržitě i v době, kdy se s operátorem spojit nelze,“ upřesňuje Iveta Šlapalová.

Do zákaznické zóny Telly se může přihlásit i uživatel, který ještě není zákazníkem Telly a jejím prostřednictvím se zákazníkem stát. Zákaznická zóna se mu otevře po jednoduché registraci, kde zadá jméno, kontaktní údaje a po ověření jeho emailu na https://zona.telly.cz/registrace. Pokud si nyní vybere službu internetové televize nebo satelitní televizi v kombinaci s Telly aplikacemi, zvolí jeden z nabízených programových balíčků a zaplatí odpovídající částku kartou, online bankovní platbou či elektronickou peněženkou přes platební bránu GoPay, může hned začít sledovat programy z nabídky internetové Telly.

Zákazníci Telly mají k dispozici až 131 programů, z toho 79 v HD a mohou Telly sledovat na 4 různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení. Internetovou Telly naladíte s využitím set-top boxu Arris na každém televizoru. Kromě toho lze televizi Telly sledovat na mnoha dalších zařízeních a v mnoha aplikacích. Jednou z možností jsou chytré televizory Samsung Smart TV, dále televizory se systémem Android nebo zařízení Apple TV a v přípravě je aplikace pro chytré televizory LG. Dalšími možnostmi jsou počítače a internetové prohlížeče. Telly si pustíte v některém z běžných prohlížečů Firefox, Opera, Edge či Chrome a lze ji sledovat také přes mobilní zařízení (telefony, tablety) s iOS nebo Android a zařízení s Windows 10.