Telly reaguje na změny na televizním trhu a přináší výhodnější ceny pro nové zákazníky
6. 3. 2025
Telly, přední operátor na českém trhu digitálních televizí, aktualizuje svou nabídku a už 10. března spouští kampaň zaměřenou na nové zákazníky. Ti se můžou těšit na dlouhodobě výhodnější cen

Telly přichází s atraktivní nabídkou pro nové zákazníky, kteří si od 10. března aktivují některý z balíčků. Při nákupu Velkého a Středního balíčku získají 20% slevu na 2 roky, přičemž Střední balíček navíc na první měsíc zahrnuje i programy z Velkého balíčku. Zákazníci navíc mají ke každému balíčku HBO a Max jako dárek.
Malý balíček sice zůstává za standardní cenu, ale stejně jako u ostatních balíčků k němu Telly přidává HBO a Max na měsíc jako dárek.
“10. březen jsme nevybrali náhodou,” konstatuje marketingový ředitel Telly Jan Schöppel. “S ohledem na změny, které se na televizním trhu dějí, chceme jít zákazníkům naproti a dát jim ty služby, které opravdu chtějí. Nenecháme diváky ve štychu!”
Ideální nabídka pro každého diváka
Díky této akci si mohou noví zákazníci užít více než 130 programů, včetně sportovních, filmových i dokumentárních kanálů, a to na dvou zařízeních současně. Například Střední balíček vyjde při dvouletém závazku na pouhých 372 korun měsíčně, což znamená 20% úsporu po celou dobu trvání smlouvy.
S nejstabilnější internetovou telkou v Česku vás žádný výpadek nepřekvapí. Díky tomu můžete bez přerušení sledovat své oblíbené filmy, seriály i živé sportovní přenosy. Reklamy přetočíte během pár vteřin a v našem 7denním archivu najdete více než 20 tisíc hodin zábavy, přehledně seřazené podle žánrů i hodnocení.