Z DIGI je Telly. Co všechno je nového?
29. 3. 2020
Našim zákazníkům přinášíme každý rok celou řadu vylepšení a inovací, které z platformy poskytující televizní signál dělají výjimečně příjemnou službu s moderním a lidským přístupem a jednoduchým ovládáním. Změnili jsme název, ale jsme to pořád my. Stejný vlastník i stejný tým. A protože se dobře známe, víme, po kterých novinkách jste nejvíc volali.
Aplikace
Rozhraní aplikace, skrze kterou svou telku ovládáte, má nový design, je intuitivnější a uživatelsky přívětivější. Můžete díky ní vracet scény a přetáčet reklamy, sledovat své oblíbené pořady z archivu až 7 dní nazpět a u internetové televize máte možnost sledování až na 4 zařízeních (např. TV, mobil, tablet, počítač). Najdete zde nové pořady a snazší vyhledávání. Sjednotili jsme uživatelské rozhraní v set-top boxech a televizních aplikacích, zavedli sdílení nahrávaného obsahu napříč zařízeními a na domovské obrazovce najdete doporučení pořadů z archivu zpětného zhlédnutí včetně rozdělení do kategorií podle žánrů.
Balíčky a ceny
Na výběr máme celkem ze tří základních balíčků: Malý za 200 Kč, Střední za 400 Kč a Velký za 600 Kč s nabídkou objednání filmového balíčku HBO za 200 Kč. Vedle toho je možné zakoupit samostatný balíček Sport na 1, 3 a 7 dní nebo na celý měsíc. Denní balíčky lze zakoupit jednoduše online a sledovat je můžete na všech našich Telly aplikacích.
Podle vaší preference si u Telly můžete vybrat, jestli chcete balíček pro internetovou nebo satelitní televizi.
Nový úspornější Ultra HD/4K ready kodek H.265
Internetová televize Telly přechází na nový kodek H.265. Co to znamená? Že můžete sledovat svou televizi ve Full HD i téměř s poloviční rychlostí internetu než nyní. A co víc, Telly je díky tomuto kodeku připravena na vysílání v Ultra HD/4K rozlišení.
Smlouvy bez závazku a věrnostní program
Každý rok s Telly je nezávazný a každý rok s Telly je odměněn dárkem. Vyladili jsme věrnostní program tak, abychom udělali radost úplně každému. Brzy vám představíme vaše odměny.
Zákaznická péče
Nikdo nechce čekat hodinu na přepojení operátora nebo si povídat s chatboty, proto si zakládáme na tom, aby se každému zákazníkovi dostalo rychlé a odborné péče. Pokud si nevíte s čímkoliv rady, koukněte nejdřív na stránku Podpory, kde odpověď na svou otázku nejspíš najdete. A kdyby náhodou ne, obracejte se na nás na naší lince 533 427 533 nebo napište e-mail na [email protected].
Co se změní pro stávající zákazníky?
Automaticky získáte vylepšenou a svěžejší verzi aplikace Telly. Pokud ale nebudete chtít jeden z nových balíčku, sami vám ho nepřepneme. Zůstane vám ten, na který jste zvyklí.
Kdybyste si některý z nových balíčků objednat chtěli, a nezáleží na tom, jestli to bude Malý, Střední nebo Velký, získáte naši kompletní nabídku všech televizních programů na 3 měsíce bez dalšího příplatku.
Přechod na nový balíček se tedy vyplatí.
Jako naši věrní zákazníci už máte ve své e-mailové schránce speciální nabídku s aktivací prémiových kanálů.
Souhrn všech změn naleznete na stránce Co se mění.
Co s Telly získají noví zákazníci?
Rozumíme tomu, že nechcete kupovat něco, co neznáte a nevíte, jestli vás bude bavit. Využijte proto měsíc sledování zdarma a k tomu dárek 3 měsíce naplno. Znamená to, že ať si vyberete jakoukoliv velikost balíčku, automaticky vám bez dalšího příplatku dáme na první 3 měsíce naši plnou televizní nabídku.
Souhrn všech výhod najdete na stránce Měníme se.
Všechny změny platí od 1. dubna 2020.
Za celý tým Telly,
Jan Schöppel
Marketingový manažer