Zájem o Novou DIGI TV trvá, posilujeme proto naše call centrum

14. 12. 2015

Nová DIGI TV už běží přes dva měsíce, přesněji od 1. října 2015. Zájem klientů stále trvá a tím i vysoký počet hovorů, které naše klientské call centrum denně přijímá a vyřizuje. Největší nápor nastal krátce po oznámení o plánovaném spuštění Nové DIGI TV, v září a říjnu jsme tehdy běžně přijali kolem 4000 hovorů denně. […]

Nová DIGI TV už běží přes dva měsíce, přesněji od 1. října 2015. Zájem klientů stále trvá a tím i vysoký počet hovorů, které naše klientské call centrum denně přijímá a vyřizuje. Největší nápor nastal krátce po oznámení o plánovaném spuštění Nové DIGI TV, v září a říjnu jsme tehdy běžně přijali kolem 4000 hovorů denně.

V posledních týdnech už se množství volajících mírně snižuje, přijímáme okolo 2500 hovorů ve všední den, o víkendu je to o něco méně, okolo 1000 hovorů denně. Přesto, abychom situaci co nejlépe zvládli, posilujeme týmy našich telefonistů.  Přijali jsme do našeho zákaznického centra již 20 nových pracovníků, kteří se rychle zapojili do vyřizování zákaznických požadavků.

Pokud přesto dlouho čekáte na spojení s jedním z našich operátorů, doporučujeme volat v časech, kdy je provoz nejnižší. Tedy ve všední dny mezi 13 a 15 hodinou, o víkendu se zase nejlépe dovoláte v době oběda mezi 11 a 13 hodinou. Můžete také využít jiné formy komunikace, pošlete nám e-mail na [email protected] nebo vyplňte on-line formulář, který naleznete na telly.cz/technicka-podpora.