Televize Telly nabízí mimořádnou stabilitu přenosu
15. 10. 2024
Televizní operátor Telly odtajnil informace o výpadcích svých služeb za poslední rok. Z dat vyplývá, že naprostou většinu času přináší Telly svým zákazníkům stabilní audiovizuální přenosy.
Telly poskytuje zcela mimořádnou stabilitu; dle interních dat operátora totiž všechny nabízené televizní kanály mají za posledních 12 měsíců výpadek jen 0,02 procent vysílacího času. Jinými slovy: 99,98 procent vysílání „jede“ přesně jak má – a na televizoru, počítači, tabletu či mobilu mají zákazníci ostrý obraz a dokonalý zvuk.
„Víme, jak nepříjemné jsou pro diváky výpadky obrazu, zejména u oblíbených pořadů nebo živých sportovních přenosů a proto jsme rádi, že mezi tuzemskými operátory nabízíme špičkovou stabilitu. Ta je výsledkem především dobře dimenzovaných hardwarových kapacit v naší OTT platformě. Dlouhodobě se pohybujeme na skvělých číslech dostupnosti služby. Kumulovaně kolem 1-2 minut lokálních výpadků za měsíc. Globálním výpadkům platformy jsme se naštěstí již několik let po sobě vyhnuli,“ doplňuje šéf marketingu Telly Jan Schöppel.
Stabilita televizního přenosu hraje pro diváky klíčovou roli. Nejde jen o to, aby byl obsah dostupný, ale především o to, aby vysílání probíhalo bez přerušení a v konstantně vysoké kvalitě. Diváci očekávají, že obraz nebude zamrzat, nebude docházet k výpadkům signálu a zvuk bude čistý a synchronizovaný s obrazem. Jakýkoliv výpadek, zpoždění nebo špatná kvalita může výrazně narušit divácký zážitek a v konečném důsledku odradit diváky od sledování.
Aktuální výzkum agentury Behavio ukazuje, že právě tento požadavek je pro 94 % televizních diváků naprosto zásadní. Stejně důležitá (94 procent) je pro diváky internetových televizí i prodejní cena.