2008 | Česká republika | 25 min
První Čech, který vystoupil na Mount Everest, Leopold Sulovský figuruje v horolezeckých statistikách jako někdo, kdo se o nejvyšší vrchol planety pokusil cestou, kterou nikdo před ním nezvládl. A byl úspěšný. Jeho cestu přes kuloár Norton, kterou absolvoval bez kyslíku s italským kolegou, dodnes nikdo nezopakoval. Dokument nabídne ohlédnutí za profesní kariérou horolezce, který se proslavil nejen svými výstupy, ale také jako šéf několika úspěšných expedic.
2008 | Česká republika | 25 min
První Čech, který vystoupil na Mount Everest, Leopold Sulovský figuruje v horolezeckých statistikách jako někdo, kdo se o nejvyšší vrchol planety pokusil cestou, kterou nikdo před ním nezvládl. A byl úspěšný. Jeho cestu přes kuloár Norton, kterou absolvoval bez kyslíku s italským kolegou, dodnes nikdo nezopakoval. Dokument nabídne ohlédnutí za profesní kariérou horolezce, který se proslavil nejen svými výstupy, ale také jako šéf několika úspěšných expedic.
2010 | USA | 44 min
Poznejte města a přírodu Spojených států amerických pomocí unikátních záběrů. Pobřeží Maine, Rhode Island, Cape Cod, New York a mnoho dalšího…
2012 | Česká republika | 22 min
Vydejte se na motorce cestou necestou a objevte exotické krásy Turecka. Extrémní výprava českých celebrit do míst, kam se normální člověk nedostane a kde se může přihodit cokoli. Účinkují Pavel Liška, Filip Blažek a Egon Kulhánek.
2022 | Česká republika | 52 min
Češi dokončili v Norsku svou zatím nejrozsáhlejší stavbu – dva tunely a most přes fjord. První český most ve Skandinávii a nejdelší český tunel v Norsku, ražba pod jezery, zkratka na Lososí stezce, letecká mise během jarního lockdownu a také překvapivý poklad, který vydala sama Země. Tak by se dalo stručně shrnout dobrodružství, které prožili stavbaři na jedné z posledních zakázek, svým rozsahem dosud největší v Norsku. Technicky nejhodnotnější součástí stavby je 735 metrů dlouhý most přes Åstfjord, který kvůli proměnlivému podloží vyžadoval unikátní způsob založení na železobetonových studních s váhou 2200 tun a vnějším průměrem přes 18 metrů. Stavbaři je museli odlít na pontonu, zaplavit a potopit do hloubky cca 14 metrů. Stavební práce jim navíc komplikovaly drsné klimatické…
Vyzkoušejte Telly na 7 dní zdarma. Stačí pár kliků.
Vyzkoušejte Telly zdarma