Publicistický

Nejlépe hodnocené

Počasí v evropských metropolích Publicistický Pořady Show

Česká republika   |   2 min

59 %

Nejnovější informace o počasí ve světě.

Láska a sex v severských zemích Dokumenty Publicistický Pořady

2024   |   Francie   |   52 min

63 %

Již od mateřské školky se děti ve Skandinávii a na Islandu učí zpochybňovat genderové stereotypy, které jim společnost vnucuje. V jedné třídě skupina malých dívek skanduje „jsme silní“, zatímco je jejich učitelka povzbuzuje, aby křičely a prosadily se. Vedle se chlapci učí navzájem si lichotit a vyjadřovat své pocity. V kostele v Reykjavíku zřídila pastorka hodiny sexuální výchovy, aby pomohla teenagerům pochopit jejich touhy. Zde je podporována masturbace a nic není tabu. Tento progresivismus má ale i překvapivé vedlejší účinky. Pokud jde o randění, skandinávské ženy téměř vždy udělají první krok. Často mají tendenci shledávat své mužské partnery stydlivými, až upjatými. Někdy se k nim muži ani neodvažují přiblížit. Vikingský muž je dnes uprostřed krize mužství.

Slovácká suita Dokumenty Publicistický Pořady

2015   |   Česká republika   |   52 min

53 %

Slovácká suita op. 32 (1903) je jednou z nejpopulárnějších skladeb české hudby, obraz okouzlení Vítězslava Nováka malebným, ale zároveň rázovitým krajem moravského Slovácka, regionu Horňácka. V pěti obrazech zachytil život zdejších lidí na přelomu 19. a 20. století. Symfonie, vycházející z impresionistického pojetí, přitom reflektovala tehdejší tendence nového pohledu na uchovávání a rozvoj lidové tvorby. Filmově byla Slovácká suita poprvé zpracována v roce 1966 režisérem Kubou Jurečkem A právě černobílé, lehce patetické zpracování v prostředí Horňácké krajiny, nabízí pohled na vyznávané hodnoty zdejších obyvatel, kupodivu neměnící se příliš ani v realitě počátku III. tisíciletí. I přes stoleté rozdíly a změny moravského venkova lze totiž v mnoha momentech (především vztah k víře a lidovému umění a z toho plynoucí vztah člověka…

Vysíláme živě
na Telly

Prohlédněte si aktuální program lorem ipsum

Zobrazit TV program

Až je koupím, budou mý! Reality show Publicistický Pořady Show

2012   |   USA   |   45 min

ČSFD logo
60 %

Bratři Drew a Jonathan Scottové se ve světě realit pohybují jako ryba ve vodě. Pomáhají svým klientům prodat jejich nynější dům a najít odpovídající nový příbytek. Zatímco Jonathan pracuje na rekonstrukci rodinného domku, v němž bydleli majitelé dosud, hledá pro ně Drew nový – a co nejdokonalejší – domov jejich snů. V závěru Drew už jen dohlíží na prodej obnoveného domu a na průběh koupě nového.

Newsroom ČT24 Publicistický Pořady Show

Česká republika   |   28 min

60 %

Moderátor Luboš Rosí představí názory přímých aktérů událostí a mediálních odborníků, analýzy nových trendů i pohledy do zákulisí médií.

Sledujte Telly
na 7 dní zdarma

Vyzkoušejte Telly na 7 dní zdarma. Stačí pár kliků.

Vyzkoušejte Telly zdarma